Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Μπενίτες: «Μέσω Ολυμπιακού στο Κόπα Αμέρικα»

O Χόρχε Μπενίτες μίλησε για την ζωή του στην Ελλάδα αλλά και την εθνική του ομάδα στην οποία περιμένει να κληθεί ξανά.
Στην εφημερίδα «Ultima Hora» μίλησε ο Χόρχε Μπενίτες, ο οποίος τόνισε πως μέσα από τον Ολυμπιακό έχει την ευκαιρία να κληθεί ξανά στην εθνική του ομάδα.
«Μου πήρε λίγο χρόνο να προσαρμοστώ, καθώς είμαι εκτός χώρας και μακριά από την οικογένειά μου. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα είναι διαφορετικό από το παραγουανικό, αλλά πάντα δούλευα περιμένοντας την ευκαιρία να δείξω γιατί είμαι εδώ. Και είμαι πολύ χαρούμενος από τα γκολ που σκόραρα και την ευκαιρία που μου δίνεται να παίζω συχνά», είπε αρχικά και συνέχισε μιλώντας για την εθνική του ομάδα:
«Ως τώρα δεν είχα καμία κλήση. Πάντα δουλεύεις για να σε υπολογίζουν και πρέπει να δουλέψω σκληρά για να κληθώ στο Κόπα Αμέρικα. Πιστεύω έχω τη δυνατότητα να κληθώ στην εθνική ομάδα».

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: