Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Λεμπρόν: «Το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας μου»

Την καλύτερη περίοδο φόρμας της καριέρας του πιστεύει πως διανύει ο Λεμπρόν Τζέιμς, όπως δήλωσε εν όψει της έναρξης των τελικών.

Λεμπρόν: «Το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας μου»
Πανέτοιμος για τους τελικούς του ΝΒΑ απέναντι στους Γουόριορς είναι ο Λεμπρόν Τζέιμς. Ο σταρ των Καβαλίερς θεωρεί πως βρίσκεται στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση της καριέρας του.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση στην τελευταία προπόνηση της ομάδας του, ο «βασιλιάς» είπε: «Ναι, αν τα συνυπολογίσεις όλα, πιστεύω πως έτσι είναι. Μιλάω για το μυαλό μου, το σώμα μου και το παιχνίδι μου. Αν τα βάλεις όλα μαζί στην ίδια εξίσωση, μάλλον είμαι ο καλύτερος που ήμουν ποτέ».

Ο 30χρονος άσος, που στην ολοκλήρωση της δωδέκατης σεζόν του στο ΝΒΑ διεκδικεί το τρίτο του πρωτάθλημα, έχει 27,6 πόντους, 10,4 ριμπάουντ, 8,3ασίστ, 1,8 κλεψίματα και 1,3 τάπες σε 40,7 λεπτά κατά μέσο όρο στα play offs. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: