Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

«Ήμουν μεθυσμένη»

Μέθη και κακή ψυχολογική κατάσταση επικαλέσθηκε η μάρτυρας, Α.Τ. σε ένορκη βεβαίωση που έκανε σε συμβολαιογράφο της Καρδίτσας , για την αρχική της κατάθεση στον Εισαγγελέα, Αριστείδη Κορέα.

«Ήμουν μεθυσμένη»
Μέθη και κακή ψυχολογική κατάσταση επικαλέσθηκε η μάρτυρας, Α.Τ. σε ένορκη βεβαίωση που έκανε σε συμβολαιογράφο της Καρδίτσας , για την αρχική της κατάθεση στον Εισαγγελέα, Αριστείδη Κορέα.

Στο απόσπασμα αυτό το οποίο δημοσιεύει σήμερα η LiveSport η πρώην φίλη του Γιώργου Αρβανιτίδη αναφέρει:

«Την 7η Απριλίου 2014 και ώρα 1:00 πμ επιβιβάστηκα σε λεωφορείο προκειμένου να μεταβώ από την Καρδίτσα στην Αθήνα και στο γραφείο του κ. Θωμαΐδη στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με τον οποίο είχαμε ραντεβού στις 7 πμ. Καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, λόγω του στρες και της κακής ψυχολογικής κατάστασης στην οποία το τελευταίο χρονικό διάστημα βρισκόμουν κατανάλωσα αλκοόλ με αποτέλεσμα κατά την άφιξή μου στην Αθήνα η συνείδησή μου να είναι πλήρως διαταραγμένη τόσο από την έλλειψη ύπνου όσο και από το αλκοόλ, ενώ με είχε καταλάβει έντονο αίσθημα θυμού απέναντι στον κ. Αρβανιτίδη, με τον οποίο είχα διακόψει κάθε σχέση πλέον. Με άλλα λόγια βρισκόμουν σε σύγχυση και βίωνα κατάσταση πανικού την οποία μου ήταν αδύνατον να ελέγξω.

Παρά την κατάστασή μου η συνέντευξή μου πραγματοποιήθηκε σε στούντιο του ΣΚΑΪ, όπως ακριβώς ήταν προγραμματισμένη. Κατά τη διάρκεια αυτής ωθήθηκα λόγω του εκνευρισμού και του θυμού μου απέναντι στον κ. Αρβανιτίδη, όπως προείπα, να αναφερθώ σε ζητήματα τα οποία στην πραγματικότητα δεν γνώριζα με στόχο να γίνω πιο πειστική και πιο καυστική. Με άλλα λόγια παρασυρόμενη από τα συναισθήματά μου και επιθυμώντας να προκαλέσω αναφέρθηκα σε πρόσωπα και καταστάσεις, τις οποίες δεν γνώριζα αλά υπέθετα και φανταζόμουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: