Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Νεϊμάρ: «Ένα μάθημα για την καριέρα μου»

Ο Νεϊμάρ αποχαιρέτησε την αποστολή της Βραζιλίας, την οποία δεν μπορεί να ενισχύσει λόγω τιμωρίας στο υπόλοιπο του Κόπα Αμέρικα, και δήλωσε πως πήρε το μάθημά του.

Νεϊμάρ: «Ένα μάθημα για την καριέρα μου»

«Περίμενα με πίστη κι ελπίδα για να βοηθήσω την εθνική στο Κόπα Αμέρικα. Δυστυχώς δεν είναι εφικτό να το κάνω. Ξέρω πως η παρουσία μου στην ομάδα είναι σημαντική, όπως και καθενός άλλου παίκτη, αλλά πρέπει να στρέψουμε την προσοχή μας στα επόμενα ματς. Ποτέ δεν απέφυγα την ευθύνη που απορρέει από το γεγονός ότι θεωρούμαι ένας από τους ηγέτες της ομάδας και σαν αρχηγός πρέπει να παίρνω αποφάσεις, σωστές ή λάθος. Ήρθε στιγμή για μια τέτοια απόφαση.

Όπου κι αν είμαι τις επόμενες μέρες, θα ακολουθώ την εθνική υποστηρίζοντας τους συμπαίκτες μου. Το να έμενα εδώ και να προπονούμαι απλώς θα με σκότωνε μέσα μου. Είναι δύσκολο να το κάνεις αυτό, όταν δεν μπορείς να παίξεις κι αυτό ίσως να οδηγούσε σε έναν τραυματισμό και τότε τα πράγματα θα ήταν ακόμη χειρότερα.

Η ομάδα και το προπονητικό τιμ πάντα ήταν στο πλευρό μου. Μένοντας εδώ θα μπορούσε να αποπροσανατολιστεί η ομάδα από το βασικό στόχο της εθνικής. Ζητώ συγγνώμη που είμαι σε αυτή τη θέση να μην μπορώ να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου, αλλά είμαι βέβαιος πως θα είναι ένα μάθημα στην καριέρα μου.

Καλή τύχη Βραζιλία
».




Aguardei com muita fé e esperança até este momento pela possibilidade de ainda poder atuar pela Seleção Brasileira nesta Copa América. Infelizmente não será mesmo possível. Sei que a minha presença no grupo é importante, assim como a de cada um dos demais jogadores que, mais do que nunca, devem estar com seus pensamentos totalmente voltados para as próximas partidas que temos pela frente. Nunca me furtei da responsabilidade de ser um dos líderes do grupo e como capitão sempre me entrego em busca de vitórias e tomando decisões, sejam elas erradas ou certas. E este é um momento de decisão.  Independentemente de onde estarei a partir de agora, acompanharei sempre a seleção, torcendo pelo sucesso dos meus companheiros, mas ficar aqui apenas treinando é me matar por dentro... Sem alegria nenhuma....É muito ruim treinar sem me preparar para algo e  essa situação pode me levar a uma lesão acidental o que tornaria tudo ainda mais difícil. Precisava externar esse sentimento ao grupo e a comissão técnica que sempre me apoiaram. Ficar aqui poderia trazer para um ambiente de "CONCENTRAÇÃO" assuntos que tirariam o foco do principal objetivo da Seleção. Peço perdão aos meus companheiros, por ter me permitido estar nessa situação mas tenho certeza que saio com mais um aprendizado em minha carreira. Boa sorte Brasil !!
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Nj 🇧🇷 (@neymarjr) στις




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: