Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Μπερλουσκόνι: «Θα γίνω ο εξορκιστής της Μίλαν»

Με χιούμορ αντιμετωπίζει την αγωνιστική κατάσταση της Μίλαν ο μεγαλομέτοχος της ομάδας, Σίλβιο Μπερλουσκόνι ενώ εξήγησε με έναν πρακτικό λόγο γιατί είναι πιο στεναχωρημένος από τον καθένα.

Μπερλουσκόνι: «Θα γίνω ο εξορκιστής της Μίλαν»
Έμμεση απάντηση στον Σίνισα Μιχαΐλοβιτς έδωσε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι για τις δηλώσεις που πραγματοποίησε ο Σέρβος τεχνικός σχετικά με τον πιθανό εξορκισμό που θα ζητήσει σε περίπτωση που η Μίλαν δεν βελτιωθεί αγωνιστικά.

Ο ισχυρός άνδρας των Μιλανέζων τόνισε ότι μπορεί να γίνει εκείνος ο εξορκιστής ενώ εξήγησε για ποιο λόγο εκείνος πιο στεναχωρημένος απ’ όλους.

«Μπορώ να γίνω εγώ ο εξορκιστής», είπε αστειευόμενος στους δημοσιογράφους και συνέχισε σε πιο σοβαρό ύφος: «Έχω εμπιστοσύνη στον προπονητή μας, αφού είναι στο στυλ της Μίλαν. Επένδυσα 150 εκατ. ευρώ αυτό το καλοκαίρι. Καταλαβαίνω ότι οι οπαδοί είναι απογοητευμένοι όταν χάνει η Μίλαν, αλλά εγώ έχω άλλους 150 εκατ. λόγους για να είμαι δυσαρεστημένος», είπε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι και μάλλον δύσκολα μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: