Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Ορίζι: «Θα έρθουν τα γκολ...»

Με ακμαίο το ηθικό συνεχίζει στη Λίβερπουλ ο Ντίβοκ Ορίζι παρά το γεγονός πως πέρα από το δοκάρι που είχε στην ισόπαλη (0-0) αναμέτρηση με την Τότεναμ, δεν φάνηκε ιδιαίτερα απειλητικός. «Είναι θέμα χρόνου να έρθουν τα γκολ» είπε.  
«Προσπάθησα πολύ για να βοηθήσω την ομάδα. Ήμουν λίγο άτυχος στην τελική προσπάθεια, αλλά πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να βρω τον ρυθμό μου και να πετύχω τα γκολ για το καλό της ομάδας.
Όλοι μου λένε καλά λόγια, μου δίνουν κουράγιο και συνεχίζω να δουλεύω για να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Συμπονώ τα παιδιά που είναι εκτός και προσπαθούν να ξεπεράσουν τους τραυματισμούς τους κι εγώ από την πλευρά μου θα δίνω τα πάντα όποτε μου ζητάει ο προπονητής μου να παίξω» σχολίασε ο Βέλγος φορ. 
*Πηγή: Emgland365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: