Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Περέιρα: «Θέλω να γυρίσω στον ΠΑΟΚ»!


Περέιρα: «Θέλω να γυρίσω στον ΠΑΟΚ»

Την επιθυμία να επιστρέψει και να αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ αποκάλυψε ο Φακούντο Περέιρα, όμως αναγνώρισε πως η απόφαση ανήκει στον Ιγκόρ Τούντορ και τον Φρανκ Άρνεσεν.


Τον τρόπο με τον οποίο θα αποχωρήσει από την Γκαμπάλα ψάχνει ο Φακούντο Περέιρα, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ. Ωστόσο, ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός τόνισε πως η τελική απόφαση ανήκει στον Ιγκόρ Τούντορ και τον Φρανκ Άρνεσεν.

«Δεν μίλησα με τον Φρανκ Άρνεσεν, μίλησε, όμως ο ατζέντης μου. Δεν έχω κάνει αναλυτική κουβέντα με τον εκπρόσωπό μου ακόμη. Εγώ θέλω να επιστρέψω στην ομάδα, αλλά την απόφαση την παίρνουν ο αθλητικός διευθυντής του ΠΑΟΚ και ο προπονητής. Εγώ μπορώ μόνο να περιμένω», δήλωσε ο 28χρονος άσος στην εημερίδα «Metrosport».

Υπενθυμίζεται πως ο Περέιρα έχει παραχωρηθεί με τη μορφή δανεισμού στους Αζέρους από τον «Δικέφαλο του Βορρά», ενώ αγωνίστηκε και στη φάση των ομίλων του Europa League.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: