Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Μετανιωμένος ο Οριέ: «Τα έκανα σκ…ά»!


Μετανιωμένος ο Οριέ: «Τα έκανα σκ…ά»!

Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει ο Σερζ Οριέ μετά την έκταση που πήρε η είδηση πως αποκάλεσε «αδερφή» τον Λοράντ Μπλαν και παράλληλα «έκραξε» και κάποιους από τους συμπαίκτες του στην Παρί.

Εκτός ομάδα τέθηκε ο Σερζ Οριέ, ύστερα από τα όσα είπε σε βίντεο που αποκαλύφθηκε και στο οποίο βρίζει τον Λοράν Μπλαν και συμπαίκτες του στην Παρί Σεν Ζερμέν.

Ο Ιβοριανός αμυντικός δεν πίστευε ότι η συζήτησή του με χρήστες του Twitter θα προκαλούσε τέτοιο «θόρυβο» και, ενώ στην αρχή ισχυρίστηκε πως πρόκειται για προϊόν μοντάζ, στη συνέχεια στην απολογία του παραδέχθηκε τα πάντα.

«Τα σκ…σα και οφείλω να ζητήσω συγγνώμη από τον προπονητή και από τους συμπαίκτες μου διότι έκανα λάθος. Μεγαλύτερο συγγνώμη, βέβαια, από τον προπονητή μου, ο οποίος μου έχει φερθεί πολύ καλά και θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για όσα έχει κάνει για εμένα. Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη», ανέφερε μεταξύ άλλων ο διεθνής άσος και πρόσθεσε: «Το λάθος μου ήταν μεγάλο και θα δεχθώ οποιαδήποτε συνέπεια».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: