Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Ανακοίνωσε… Κρέιτσι για Ηρακλή η Γιάμπλονετς

Ανακοίνωσε… Κρέιτσι για Ηρακλή η Γιάμπλονετς
Μολονότι το μυαλό όλων στον Ηρακλή είναι η δικαίωση από την επιτροπή εφέσεων και η παραμονή στην μεγάλη κατηγορία, οι «κυανόλευκοι» έκλεισαν την πρώτη τους μεταγραφή, όπως ανακοίνωσε η…Γιάμπλονετς. Ο λόγος για τον Τζίρι Κρέιτσι που θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια στον Ηρακλή. Φιλοξενούνται μάλιστα και δηλώσεις του Τσέχου αμυντικού που αναφέρει: «Ένιωσα πως χρειαζόμουν να αλλάξω περιβάλλον. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Γιάμπλονετς για την καλή σεζόν που είχαμε μαζί αλλά και για την πρόταση ανανέωσης που μου έκανε. Η Ελλάδα είναι μια καλή λύση για εμένα και ο Ηρακλής, που τερμάτιζε 7ος στο πρωτάθλημα, θα μου δώσει την ευκαιρία να βελτιωθώ. Είμαι 24 ετών και θέλω να προχωρήσω στην καριέρα μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια: