Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Φέρντιναντ: «Μισώ τις ήττες»

Χρειάστηκε να περάσει το πρώτο μισό του πρωταθλήματος αλλά και παραπάνω για να κάνει την πρώτη της ήττα η Γιουνάιτεντ στην Πρέμιερ Λιγκ από την Γούλβς. Από τότε όμως ήρθαν άλλες δυο συνεχόμενες άττες, από Τσέλσι και Λίβερπουλ και το γεγονός αυτό δεν αρέσει στο Ρίο Φέρντιναντ.


«Ήμουν πραγματικά ευχαριστημένος με τον τρόπο που αντιδράσαμε μετά την ήττα από τη Γουλβς νικώντας την Μάντσεστερ Σίτι. Με το που χάσαμε, το να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι έγινε το πιο σημαντικό πράγμα στο μυαλό μας. Δεν μας ενδιέφερε ποιοι ήταν οι αντίπαλοι μας ή πως θα παίρναμε τους βαθμούς, απλά ξέραμε ότι έπρεπε να κερδίσουμε», τόνισε αρχικά ο Άγγλος αμυντικός και συνέχισε:


«Είμαι στην Γιουνάιτεντ εννιά χρόνια και δεν μπορώ να σκεφτώ πολλές φορές που χάσαμε δυο παιχνίδια κολλητά. Μισώ τις ήττες. Είναι απλά ο τρόπος που είμαι. Είμαι το ίδιο όταν παίζω παιχνίδια στον υπολογιστή. Πάντα θέλω να κερδίζω και ήμουν έτσι από πάντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: