Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΡΑΟΥΛ ¨Ηταν όνειρο μου να τελειώσω στην Ρεάλ¨

Ο Ραούλ παραμένει φανατικός φίλαθλος της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά είναι ιδιαίτερα πικραμένος καθώς αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τον σύλλογο που τον ανέδειξε.Ο 33χρονος Ισπανός επιθετικός αγωνίζεται με την φανέλα της Σάλκε,στο πρωτάθλημα της Γερμανίας,όμως δεν έχει ξεχάσει την <<Βασίλισσα>>,με την φανέλα της οποίας κυριολεκτικά μεγαλούργησε,κατακτώντας τα πάντα.
<<Ήταν όνειρο μου να τελειώσω την καριέρα μου αγωνιζόμενος στην Ρεάλ,αλλά κάποια στιγμή οι συνθήκες άλλαξαν και έπρεπε να φύγω.Ήταν δύσκολο για μένα να αποχωρήσω και να αφήσω πίσω μου τόσους φίλους και τόσα όμορφα πράγματα.Πάντως εξακολουθώ να είμαι οπαδός της Ρεάλ να παρακολουθώ την πορεία της από την Γερμανία>>,ήταν του ιστορικού πρώην αρχηγού των <<μερένχες>>,ο οποίος όπως φαίνεται,δεν έχει ξεχάσει ακόμα τον δεσμό του με την πρώην ομάδα του.

Σάκης Ρεκουντίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: