Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Βαρούχας: «Να σταματήσουν οι αερολογίες»

Ο Παναγιώτης Βαρούχας, με παρέμβαση του στο Δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης «FM100» αναφέρθηκε στα αυθαίρετα λεγόμενα του πρώην προέδρου του Πανιωνίου, Τάσου Ερμείδη, για «στήσιμο στο περσινό Αρης-ΠΑΟΚ» και πέρασε στην αντεπίθεση.  

«Κάποιοι πρέπει να σταματήσουν να λένε αερολογίες. Εγώ έχω να βρεθώ με τον κ. Γιάννη Σπάθα δύο χρόνια. Δεν είχα τις καλύτερες σχέσεις. Το ίδιο ισχύει και με τα αδέρφια Μητρόπουλου. Εγώ ήμουν αυτός που κόπηκα με εκείνη την ιστορία. Ειλικρινά λυπάμαι που έβαλαν το όνομα μου σε μία τέτοια ιστορία που δεν έχω καμία σχέση» είπε χαρακτηριστικά ενώ υπογράμμισε ακόμη ότι:
 
«Εγώ τις Κυριακές έλεγα τα πράγματα με το όνομά τους στην ΕΡΤ. Πως είναι δυνατόν να λένε τέτοια διάφοροι; Εγώ είμαι ένας άνθρωπος, με την οικογένεια μου. Δε ζω από το ποδόσφαιρο. Κάθε πρωί πάω και ανοίγω το μαγαζί μου. Δεν έχω κάποιες προστριβές με τον Ερμείδη. Είναι καλό παιδί. Εχω αποχωρήσει από τα πάντα, δεν είμαι πουθενά»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: