Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Μέσι: «Ποτέ στη Ρεάλ»

Να παραμείνει για πάντα στη Μπαρτελόνα θέλει ο Λιονέλ Μέσι. Ο διεθνής Αργεντινός μεσοεπιθετικός τόνισε πως δε θέλει να φορέσει ποτέ τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης, ενώ υπογράμμισε πως δεν περίμενε να κερδίσει εφέτος τη «χρυσή μπάλα».
Αρχικά, ο Μέσι τόνισε: «Στόχος μου είναι να μείνω για πάντα στην Μπαρτσελόνα. Θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου εδώ και ίσως κάποια στιγμή να εκπληρώσω το όνειρο μου που είναι να παίξω και στο πρωτάθλημα της Αργεντινής. Στην Ευρώπη όμως για εμένα υπάρχει μόνο η Μπαρτσελόνα. Ποτέ δεν θα πήγαινα στην Ρεάλ».
Στην συνέχεια τόνισε για τη «χρυσή μπάλα»: «Δεν περίμενα να την κερδίσω εγώ. Όλοι ήταν φαβορί . Τόσο ο Τσάβι όσο και ο Ινιέστα την άξιζαν. Έκαναν μια φανταστική χρονιά, κατέκτησαν το Παγκόσμιο Κύπελλο».
Όσον αφορά στην έως τώρα καριέρα του στην καταλανική ομάδα δήλωσε: «Με βοήθησαν αρκετά όλοι τους. Με τον Ροναλντίνιο είχα φανταστική, οι Ντέκο, Σιλβίνιο και Μότα μου έδωσαν χρήσιμες συμβουλές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: