Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

«Έμαθα πολλά από Ρεχάγκελ, αλλά ένας είναι ο Κάιζερ»

Πενήντα χρόνια ζωής συμπληρώνει τη Δευτέρα ο Λόταρ Ματέους και σε συνέντευξή του στην «Bild» μίλησε για τη στενή του σχέση με τον Φραντς Μπεκενμπάουερ.

«Έμαθα πολλά από όλους τους προπονητές που είχα, τον Χάινκες, τον Λάτεκ, τον Τραπατόνι, τον Ντέρβαλ, τον Ρίμπεκ, τον Ρεχάγκελ, τον Φογκτς και τον Χίτσφελντ. Όμως ο Φραντς Μπεκενμπάουερ δεν είναι προπονητής. Ποτέ δεν ήταν. Για μένα είναι το φως, ένας φίλος και πνευματικός μου πατέρας», δήλωσε ο νυν ομοσπονδιακός προπονητής της Βουλγαρίας.

Παράλληλα ξεκαθάρισε πως δεν κρατά κακία στην Μπάγερν, που έφυγε δίχως να τιμηθεί από το σύλλογο, χαρακτήρισε μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα του την κατάκτηση του Μουντιάλ το 1990 και μοναδικό τρόπαιο που του λείπει το Champions League, ενώ εξέφρασε την επιθυμία να εργαστεί στη Γερμανία, ίσως και ως ομοσπονδιακός προπονητής.

Όσο για το μυστικό της νεότητάς του; «Δεν κάνω μπότοξ και δεν βάφω τα μαλλιά μου. Τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα πάω για τρέξιμο και συχνά κάνω ασκήσεις. Έχω πολλούς φίλους, απολαμβάνω τη ζωή μου και τη δουλειά μου. Όλα αυτά με κρατάνε νέο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: