Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Μπέος: «Η ποινική δίωξη ολοκληρώνει το σχεδιασμό στοχοποίησής μου»

Την ημέρα που η Σούπερ Λίγκα όρισε εκπρόσωπό της στο Δ.Σ. της ΕΠΟ τον Αχιλλέα Μπέο, η ελληνική δικαιοσύνη άσκησε στον πρόεδρο του Ολυμπιακού Βόλου ποινική δίωξη. 

Ο γνωστός παράγοντας τοποθετήθηκε με δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού Βόλου, όπου τονίζει τα εξής:

    «Πληροφορήθηκα από τα ΜΜΕ ότι ασκήθηκε σε βάρος μου ποινική δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος. Πρόκειται για ποινική δίωξη «σκοπιμότητας» που ολοκληρώνει το σχεδιασμό στοχοποίησής μου, από αυτούς που έσπευσαν με τη διαρροή και δημοσιοποίηση προϊόντων υποκλοπής και πλαστογραφίας, να με εκθέσουν στην κοινή γνώμη. Το τεκμήριο αθωότητας, στην Ελλάδα του «φαίνεσθαι», προφανώς δεν ισχύει. 

Εγώ οφείλω, όπως και θα πράξω, να αποδείξω την αθωότητά μου. Από τη μεριά τους, η ελληνική έννομη τάξη και τα θεσμοθετημένα όργανα της οφείλουν να αποδείξουν ότι δεν ανέχονται η παραβίαση θεμελιωδών συνταγματικών δικαιωμάτων, να νομιμοποιεί την ποινική δίωξη ενός ανθρώπου».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: