Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Τσεχ: «Όσο αντέχω θα είμαι εδώ»

Την επιθυμία του να μείνει για πολλά ακόμη χρόνια στην Τσέλσι, εξέφρασε με τοποθέτηση του ο τερματοφύλακας της αγγλικής ομάδας, Πετρ Τσεχ.
«Είμαι σχεδόν επτά χρόνια στην ομάδα κι όμως αισθάνομαι ακόμα ενθουσιασμένος όπως την πρώτη μου μέρα εδώ. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έφτανα τις 300 συμμετοχές ωστόσο ελπίζω στα επόμενα χρόνια να γίνουν 600. Δεν μπορώ να με φανταστώ να αγωνίζομαι μετά τα 38 μου χρόνια καθώς το παιχνίδι έχει γίνει πολύ απαιτητικό ωστόσο όσο αντέχω και όσο με χρειάζεται η ομάδα θα είμαι εδώ και θα προσπαθώ για το καλύτερο.
Θα είναι κάτι φοβερό να ξεπεράσω τον Τζόλα. Είμαι πολύ περήφανος για τις 300 συμμετοχές μου ιδιαίτερα από τη στιγμή που συνδυάστηκαν με ορισμένες από τις μεγαλύτερες στιγμές στην ιστορία της Τσέλσι» δήλωσε ο Τσέχος κίπερ των πρωταθλητών Αγγλίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: