Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Κρίστμας: «Στόχος η τρίτη θέση»!!

Ο Ντιόντε Κρίστμας βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη όπου μάλιστα κάνει και την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα του ΠΑΟΚ, με τον Αμερικανό να δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει. 

Στις πρώτες του δηλώσεις είπε: «Είμαι έτοιμος να παίξω να δώσω 110% των δυνατοτήτων μου», δήλωσε ο Αμερικανός και πρόσθεσε: 

«Μου αρέσουν τα τρίποντα αλλά μπορώ να κάνω και άλλα πράγματα» ενώ για τον Ρόουλ Μάρσαλ είπε: «Δεν με πειράζει που θα είμαι συμπαίκτης με τον Μάρσαλ. Εγώ θα βγω πρώτος σκόρερ και αυτός δεύτερος». Αναφορικά με τις πληροφορίες και από ποιους τις πήρε, ο Ντιόντε Κρίστμας είπε: «Έμαθα πράγματα για την ομάδα από τον Τρε Σίμονς και από τον Ντόζιερ».

Τέλος για τους στόχους της ομάδας και για τον κόσμο είπε: «Ενημερώθηκα για τους φίλους του ΠΑΟΚ. Περιμένω να τερματίσουμε στην τρίτη θέση και θα βοηθήσω σε αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: