Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

«Να μπούμε σαν μεγάλη ομάδα»

Ο προπονητής του Ατρομήτου, Γιώργος Δώνης και ο αρχηγός της ομάδας του Περιστερίου, Κώστας Νεμπεγλέρας, παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου ενόψει του αυριανού τελικού για το Κύπελλο Ελλάδας.

«Η αυριανή μέρα είναι η σημαντικότερη μέρα στην ιστορία του Ατρόμητου. Θέλουμε να φανούμε αντάξιοι του αγώνα και να καταφέρουμε να φέρουμε το Κύπελλο στο Περιστέρι. Δουλέψαμε πολύ καλά όλο αυτό το διάστημα για να είμαστε έτοιμοι για τις συνθήκες αυτού του αγώνα. Είναι ένα παιχνίδι στο οποίο όλοι πρέπει να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ελπίζω να τα καταφέρουμε», τόνισε αρχικά ο Κώστας Νεμπεγλέρας.

«Είμαστε χαρούμενοι με την παρουσία μας στον τελικό. Ξέρουμε τις δυσκολίες του παιχνιδιού, σεβόμαστε τον αντίπαλό μας που είναι μια μεγάλη ομάδα όμως οι ποδοσφαιριστές μου ξέρουν τι μπορούν να κάνουν και θα διεκδικήσουμε κάθε πιθανότητα που έχουμε. Μπορώ να πω ότι θα ξεπεράσουμε και τα όρια μας, ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να δείξουμε σε ένα ακόμα παιχνίδι τη φιλοσοφία μας και να δείξουμε την ποιότητά μας για να γείρουμε την πλάστιγγα υπέρ μας», επεσήμανε απ' την πλευρά του ο Γιώργος Δώνης και μίλησε για τις δηλώσεις του Καμαρά, τις οποίες σχολίασε και ο Μανόλο Χιμένεθ: 
«Αυτά είναι τρικ που κάνουμε οι προπονητές. Και παίκτες της ΑΕΚ είπαν ότι θα πάρουν το Κύπελλο. Εμείς, δε βάλαμε σε κανέναν τοίχο τις δηλώσεις των παικτών της ΑΕΚ. Όπως έχουν δικαίωμα αυτοί να πιστεύουν ότι μπορούν να το πάρουν, έτσι δε μπορεί να το απαγορεύσει κανείς στους παίκτες του Ατρόμητου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, να εμφανιστεί ο Ατρόμητος σαν μεγάλη ομάδα και να πιστέψουμε ότι πρέπει να κατακτήσουμε αυτό τον τίτλο».

Για το αν ο Ατρόμητος θα προσπαθήσει να «κλέψει» το παιχνίδι, ο Γιώργος Δώνης επεσήμανε: «Δε μπορούμε να το κάνουμε αυτό και να θέλαμε. Χτίσαμε μια ομάδα με μια συγκεκριμένη φιλοσοφία εδώ και δύο χρόνια και δεν αλλάζει έτσι εύκολα αυτό. Θα σας φέρω ένα παράδειγμα αλλαγής τακτικής. Αυτό έγινε με τον Ολυμπιακό Βόλου, που παίξαμε καθαρά για το αποτέλεσμα  στο δεύτερο παιχνίδι. Αυτό δε σημαίνει ότι όταν θα έχουμε την μπάλα στα πόδια μας, δε θα παίξουμε κι όλας. Θα παίξουμε ποδόσφαιρο και θα «χτυπήσουμε» κανονικά το παιχνίδι».

Ο Κώστας Νεμπεγλέρας αναφέρθηκε στο ότι μερικοί παίκτες, ηλιακά, δεν θα έχουν ξανά την ευκαιρία να διεκδικήσουν έναν τίτλο: «Είναι μια ευκαιρία για εμάς να κατακτήσουμε αυτόν τον τίτλο. Θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε γιατί δεν έχουμε κάθε χρόνο τέτοιες ευκαιρίες».

Για την ψυχολογία των παικτών του ενόψει του τελικού, ο Γιώργος Δώνης τόνισε: «Η ομάδα μου έχει δείξει ότι σε συνθήκες πίεσης, σε ότι αφορά αποτέλεσμα και έδρες, τα έχει καταφέρει περίφημα. Μπορώ να θυμηθώ το παιχνίδι της Τούμπας που ήμασταν στις θέσεις του υποβιβασμού και πήραμε τη νίκη με καλή εμφάνιση και μας χειροκρότησαν. Για όλους μας, είναι απόλαυση το γεμάτο γήπεδο. Είναι το μοναδικό κομμάτι που δε φοβάμαι. Αυτό θα κάνει καλό στους παίκτες μου. Πολλοί παρουσιάζουν τον Ατρόμητο σαν ομάδα που δεν έχει κατακτήσει τίτλους και δεν έχει εμπειρία. Ατομικά όμως έχουμε πολλή εμπειρία. Ο Σαγκανόφσκι, ο Μπαζίνσκι, ο Καμαρά, ο Σφακιανάκης, ο Νεμπεγλέρας, έχουν μεγάλη εμπειρία και βοηθούν και τους νεαρούς μαζί με εμένα. Στους νεαρούς έχουμε πει να καταλάβουν τι θα σημαίνει για την καριέρα τους ένας τίτλος».

Για το πέρασμά του από την ΑΕΚ, ο τεχνικός του Ατρομήτου τόνισε: «Στην ΑΕΚ τα πράγματα τα φανταζόμουν διαφορετικά, γιατί είμαι και από τη φύση μου αισιόδοξος, όχι απλά για ένα κύπελλο που για αυτές τις ομάδες το θεωρώ κερασάκι στην τούρτα. Πίστευα ότι θα αφήσω μια ομάδα που θα κατακτά πρωταθλήματα, όμως το ποδόσφαιρο είναι απρόβλεπτο και μπορεί να σε οδηγήσει στην αποτυχία. Εγώ την αποτυχία μου όμως στην ΑΕΚ την έχω αξιολογήσει πολύ καλά και μου έκανε πολύ καλό στην καριέρα μου και κατάφερα να δω και τα δικά μου λάθη και να μάθω στην πίεση της μεγάλης ομάδας. Κομπλεξικός δεν είμαι. Σέβομαι την ομάδα που μου έδωσε δουλειά και χρήματα, δεν είμαι εκδικητικός και ξαναλέω ότι το κίνητρό μου για αύριο είναι οι φιλοδοξίες μου και όχι ο αντίπαλος. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θέλει υγιή την ΑΕΚ να μπορεί να μας εκπροσωπεί επάξια και στην Ευρώπη».

Για το αν την πίεση θα την έχει η ΑΕΚ, ο Κώστας Νεμπεγλέρας επεσήμανε: «Πίεση και άγχος υπάρχουν, εμείς θα πρέπει να βάλουμε τις ικανότητές μας απέναντι στην εμπειρία της ΑΕΚ και να τα καταφέρουμε».

Για την ευρωπαϊκή προοπτική του Ατρομήτου και για το τι μπορεί να υποσχεθεί στον κόσμο της ομάδας, ο Γιώργος Δώνης τόνισε: «Δε θα έλεγα ότι σκεφτόμαστε μόνο αυτό. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας μας, πάντα φροντίζει να κάνει προγραμματισμό τέτοιο που να μη μας δημιουργεί άλλα προβλήματα στην πορεία. Είναι διαφορετικός ο προγραμματισμός που κάνεις με συμμετοχή στην Ευρώπη. Εγώ αν δε συνεχίσω στον Ατρόμητο, αυτό που θα ήθελα είναι να υπάρχουν πέντε νέοι ποδοσφαιριστές του Ατρόμητου στην ενδεκάδα τη νέα χρονιά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι ο Ατρόμητος θα προσπαθήσει να φανεί αντάξιος αυτού του τελικού και να δώσει χαρά στον κόσμο. Για αυτό που είμαι χαρούμενος είναι ότι καταφέραμε να βγάλουμε τον κόσμο στα διόδια μετά τον ημιτελικό και να εξαντληθούν όλα τα εισιτήρια που είχαμε στη διάθεσή μας. Για την ΑΕΚ δεν είναι τόσο φοβερό να μαζέψει αυτό τον αριθμό φιλάθλων. Για εμάς είναι κάτι μεγάλο και θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο».

Για την ενδεκάδα που θα παρατάξει και το... κλειδί του αγώνα, ο τεχνικός του Ατρομήτου, είπε: «Την ενδεκάδα την αποφάσισα αμέσως μετά τον ημιτελικό Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό Βόλου. Σίγουρα η ΑΕΚ έχει κάποιους ποιοτικούς παίκτες. Εμείς έχουμε τη δική μας φιλοσοφία που την εφαρμόζουμε άψογα. Επειδή οι δύο ομάδες γνωρίζονται καλά, θα παίξει ρόλο ποιος θα περιορίσει περισσότερο τον άλλον. Αυτά τα ματς ωστόσο κρίνονται στις λεπτομέρειες και μπορούν να καθοριστούν από μια φάση. Αν ήξερα το κλειδί του τελικού 100%, θα το είχα κλειδώσει από πριν! Ξέρουμε καλά τον αντίπαλό μας, έχουμε δουλέψει πάρα πολύ όλο αυτό το διάστημα. Καλύτερη προετοιμασία σε όλες τις παραμέτρους, δε μπορούσε να γίνει. Πιστεύω ότι αυτό που θα μετρήσει περισσότερο, είναι αυτός που θα το θέλει περισσότερο. Το κλειδί για εμάς είναι να μπούμε σαν μεγάλη ομάδα. Σαν να έχουμε 15 τίτλους ήδη στην τροπαιοθήκη μας. Αυτό είναι το μυστικό, να μην έχουμε κανένα κόμπλεξ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: