Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

"Έτσι πήρα την εκδίκηση μου από τον Παναθηναϊκό"

Ο Αντώνης Νικοπολίδης δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή στον ALPHA πως η μεταγραφή του στον Ολυμπιακό το 2004 ήταν η εκδίκηση του στον Παναθηναϊκό για τον παραγκωνισμό του στο τελευταίο 6μηνο της σεζόν 2003-04.
"Έτσι πήρα την εκδίκηση μου από τον Παναθηναϊκό"
«Δεν έχω μετανιώσει καθόλου που πήγα το καλοκαίρι του 2004 στον Ολυμπιακό. Η μεταγραφή μου αυτή ήταν ένας τρόπος εκδίκησης στον Παναθηναϊκό για αυτά που πέρασα το τελευταίο εξάμηνο. Ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει, αλλά είναι πολύ δύσκολο να σε έχουν εκτός ομάδας», τόνισε ο παλαίμαχος πλέον γκολκίπερ.
Για το χειρότερο ματς της καριέρας του: «Χειρότερο ματς της καριέρας μου ήταν το Ελλάς-Τουρκία 1-4. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ για ένα μήνα μετά...»
Για την περσινή χρονιά: «Δύσκολη χρονιά πέρσι. Έμεινα γιατί μου το ζήτησε ο Κόκκαλης. Αλλά στους φίλους του Παναθηναϊκούς έλεγα: Δυο ματς πέρσι, δύο ήττες. Πέρσι αισθανόμουν άσχημα γιατί είχαμε ένα τραγικό 6μηνο. Εκεί είχα μια πικρία. Αλλά τελικά έμεινα και δικαιώθηκα...».
Για το πότε σκέφτηκε πρώτη φορά να αποχωρήσει: «Το παρατράβηξα με την καριέρα μου. Η πρώτη σκέψη ήταν να σταματήσω το 2008 μετά το νταμπλ. Μίλησα με την γυναίκα μου την Βάσω και μου λέει: `Κάνε ό,τι θέλει η καρδιά σου'».
Για την ανάγκη του να παίζει βασικός: «Πάντα ήθελα να παίζω. Τα φετινά ντέρμπι ήθελα να τα παίξω, ειδικά με τον Παναθηναϊκό».
Για τις βωμολοχίες στα γήπεδα: «Στο γήπεδο οι οπαδοί βγάζουν την... καφροσύνη τους. Αυτό το βρίσιμο μέχρι αηδίας καταντάει εμετικό. Έφτασα σε σημείο όταν δεν με βρίζουν να... μου λείπει».
Για το επεισόδιο με τον Κονσεϊσάο στη φυσούνα της Τούμπας: «Δεν είμαι υπερήφανος για ό,τι έγινε στην Τούμπα με τον Κονσεισάο. Αλλά μετά όταν τον ξαναείδα όλα μια χαρά...».
Για το Euro 2004: «Μετά την Γαλλία πίστεψα ότι θα πάρουμε το Κύπελλο στην Πορτογαλία. Αν δεν ήταν η Βάσω, δεν θα μπορούσα να... προσγειωθώ μετά το Euro. Πέφτει και καμιά παντόφλα».
Για τον Καραγκούνη: «Ο Καραγκούνης είναι ένα παιδί γεννημένο μόνο για το ποδόσφαιρο! Τον θυμάμαι από 12-13 ετών που είχε έρθει στην Παιανία. Ο Κάρα δεν έχει θέση, έτσι τον αγαπήσαμε και τον αγαπάμε! Είναι πάρα πολύ καλό παιδί».
Για την θέση του τερματοφύλακα: «Όταν έπαιζα στο σχολείο, έβαζα γκολ μπροστά και μετά καθόμουν τέρμα για να το κρατήσω. Στα 14 μου, παντρευόταν ο ξάδερφος ο Νικοπολίδης που ήταν τέρμα και πήρα την θέση του. Και έμεινα!»
Για την προπονητική: «Θέλω να γίνω προπονητής!»
Για το αν φοβάται ότι η κόρη του μπορεί να του φέρει γαμπρό Παναθηναϊκό (σ.σ. είχε τονίσει ότι τα παιδιά του είναι οπαδοί του Ολυμπιακού): «Δεν πρόκειται να γίνει αυτό».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: