Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ζανέτι: «Η Ίντερ μου έχει δώσει τα πάντα»

Ταυτισμένος με την ιδέα της Ίντερ έδειξε -για μια ακόμη φορά- ο Χαβιέ Ζανέτι, καθώς σε δηλώσεις που παραχώρησε, δεν έκρυψε τη σιγουριά του πως η καριέρα του θα ολοκληρωθεί με την φανέλα των «νερατζούρι». Πιο αναλυτικά ο πολύπειρος Αργεντινός μπακ της Ίντερ που έχει συμπληρώσει 16 χρόνια παραμονής στο Μιλάνο τόνισε:
«Νιώθω ότι το σπίτι μου βρίσκεται στο Μιλάνο. Η Ίντερ μου έχει δώσει τα πάντα, είμαι ο αρχηγός της και νιώθω μεγάλη ευθύνη. Θα τελειώσω εδώ την καριέρα μου. Δεν νομίζω να γυρίσω στην Αργεντινή και να παίξω στην πατρίδα μου. Από την στιγμή που θα αποσυρθώ, θα πηγαίνω αρκετά συχνά και στην χώρα μου καθώς θα έχω χρόνο αλλά η πραγματικότητα είναι πως η οικογένεια μου περνάει υπέροχα στο Μιλάνο. Τα παιδιά μου πηγαίνουν σε σχολείο στην Ιταλία και όταν αποσυρθώ θέλω να περνάω χρόνο μαζί τους», τόνισε ο Ζανέτι ο οποίος αγωνίζεται στην Ίντερ από το 1995.

Δεν υπάρχουν σχόλια: