Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Άλμπα: "Η εγκυμοσύνη με έκανε να αισθάνομαι πιο σέξι"




Να και κάτι που δεν ξέραμε για τις επιπτώσεις που έχει η εγκυμοσύνη σε μια γυναίκα. Η ηθοποιός Τζέσικα Άλμπα σε πρόσφατη συνέντευξη της είπε ότι αν κάτι άλλαξε μετά τη δεύτερη εγκυμοσύνη της είναι ότι πλέον αισθάνεται πιο ερωτική γυναίκα.
"Πριν ήμουν λίγο ντροπαλή σε σχέση με το σεξ. Νόμιζα ότι ήταν κακό να αισθάνεσαι σεξουαλικά επιθυμητός, όμως μετά από τη γέννηση του δεύτερου παιδιού μου κάτι άλλαξε μέσα μου", είπε η Άλμπα.

Και συνέχισε: " Κατάλαβα ότι το σώμα μου δεν είναι στολίδι. Είναι ένα όργανο σαν όλα τα άλλα και έχει φτιαχτεί για να εξυπηρετεί τις βιολογικές μου ανάγκες. Και μια από αυτές είναι το σεξ. Γι' αυτό και πλέον δεν ντρέπομαι. Απλώς είναι το μέσο για να ικανοποιήσεις μια σου μεγάλη ανάγκη".

Αυτά είπε η Άλμπα και μας έκανε σοφότερους.
πηγή: cosmo.gr


Jessica Alba dancing montage from Sin City by citysin28

Δεν υπάρχουν σχόλια: