Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Ρούντι έχει χιούμορ...!!

Μία ξεχωριστή συνέντευξη έδωσε ο Ρούντι Φερνάντεθ! Ρωτήθηκε για τον Τσακ Νόρις, αν μπορεί να βάλει πλυντήριο, ενώ αποκάλυψε πως έχει φάει έντομα...
Ο Ρούντι έχει χιούμορ...
Η συνέντευξη του Ισπανού στη "Marca":
-Τι θα έκανες αν αύριο κέρδιζες 180 εκατομμύρια ευρώ;
"Θα αγόραζα ένα σκάφος στον πατέρα μου".
-Ξέρεις να βάζεις πλυντήριο, χωρίς να ξεθωριάζουν τα χρώματα;
"Εννοείται! Από την ηλικία των 14 ετών ζω μόνος μου και ήταν το πρώτο πράγμα που έμαθα να κάνω".
-Ποιος θα κέρδιζε σε έναν αγώνα ζωής και θανάτου ανάμεσα στους Τσακ Νόρις, Στίβεν Σιγκάλ, Βαν Νταμ και Τσάκι Τσαν;
"Ο Τσακ Νόρις μπορεί να νικήσει τους πάντες, ακόμα και όλους αυτούς μαζί. Είναι ο καλύτερος".
-Ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που έχεις φάει;
"Όταν επισκέφτηκα την Ταϊλάνδη, έφαγα έντομα! Δεν ξέρω τι ήταν ακριβώς αλλά δεν ήταν ωραία".
-Έχεις αγωνιστεί ποτέ αντιμετωπίζοντας σοβαρά στομαχικά προβλήματα;
"Όχι με αυτό που εννοείς πάντως! Με πόνους έχω παίξει".
-Ποια υπερδύναμη θα ήθελες να έχεις;
"Θα ήθελα να μπορούσα να πετάω, να μεταφέρομαι από το ένα μέρος στο άλλο. Θα μου άρεσε πολύ κάτι τέτοιο".
-Η τέλεια βραδιά μακριά από αγώνες μπάσκετ;
"Μια ταινία στο σινεμά και πολύ διασκέδαση με τους φίλους μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: