Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Εντελώς ΠΑΟΚ για 95'

Ο Μάνος Αντώναρος γράφει για το πώς είδε τον θρίαμβο του ΠΑΟΚ στο Λονδίνο... αλλά βασικά για το πώς έζησε ο ίδιος το παιγνίδι.

Εντελώς ΠΑΟΚ για 95'
‘Oταν μιλάς για συναισθήματα και μάλιστα δημοσίως πρέπει να είσαι ειλικρινής. Το ο,τι αγαπώ τον κόσμο του ΠΑΟΚ το ξέρετε…το’χω γράψει…το’χω ξαναγράψει… έχω εισπράξει πολλή αγάπη από τους ΠΑΟΚτσήδες… έχω εισπράξει πολλά μπινελίκια από τους Αρειανούς… έχω εισπράξει την ουδέτερη (μάλλον θετική στάση ) από τους φίλους της ομάδας μου, δηλαδή τους Παναθηναϊκούς … έχω εισπράξει αδιαφορία από τους Ολυμπιακούς….
Όπως και να’χει…τί να κάνω τώρα; Ετσι νιώθω….έτσι λέω… και όλοι όσοι αναφέρω έτσι νιώθουν…έτσι αντιδρούν.
Δεν βρίσκω τίποτε το επιλήψιμο.
Διαβάστε όλο το άρθρο στο gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: