Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Μένει στη Μίλαν ο Πάτο!!

Μένει στη Μίλαν ο Πάτο!
Δεν το κουνάει… ρούπι από τη Μίλαν ο Αλεχάντρε Πάτο.

Οι «ροσονέρι», ώρες αφότου τα γαλλικά ΜΜΕ έκαναν λόγο για παραχώρηση του Βραζιλιάνου στην Παρί Σεν Ζερμέν, εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία τονίζουν πως ο 22χρονος επιθετικός παραμένει κάτοικος Μιλάνου.

Μάλιστα, εκτός από την ανακοίνωση, στην επίσημη ιστοσελίδα φιλοξενείται και δήλωση του Πάτο: «Η Μίλαν είναι το σπίτι μου. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να διακόψω την καριέρα μου στους “ροσονέρι” με τους οποίους έχω κατακτήσει τα δύο πρώτα μου τρόπαια. Θέλω να συνεισφέρω στην ιστορία της Μίλαν και στις μελλοντικές επιτυχίες με χαρά σε αυτό το περιβάλλον. Η χαρά αυτή μου δίνει την ενέργεια να αντιμετωπίσω το μέλλον με περισσότερο ενθουσιασμό και θέληση για τη νίκη. Σήμερα είναι μία ειδική μέρα για μένα. Ευχαριστώ τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, το σύλλογο για τους φιλάθλους που πίστευαν σε μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: