Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Έβανς: «Πολύ χαρούμενος που σκόραρα»

Έβανς: «Πολύ χαρούμενος που σκόραρα»
Το πρώτο του τέρμα πανηγύρισε ο Έβανς με τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, στην 119η συμμετοχή του με τους «κόκκινους διαβόλους». Ο 24χρονος αμυντικός μάλιστα τόνισε πως θα κρατήσει τη συγκεκριμένη φανέλα για ενθύμιο.

Ο Έβανς σκόραρε το πρώτο από τα πέντε γκολ της Γιουνάιτεντ, κόντρα στην Γουλβς, στο πλαίσιο της 29ης αγωνιστικής.

«Δεν ακούγεται τόσο καλό (σ.σ. το πρώτο γκολ σε 119 συμμετοχές), ωστόσο εγώ είμαι πολύ χαρούμενος με το τέρμα. Ο Κάρικ πραγματικά μου έδωσε έτοιμο γκολ. Δεν είχα σχεδιάσει τον πανηγυρισμό, απλά έτρεξα και κάποιοι γέλασαν με την έκφραση που είχα.

Πραγματικά ήταν μία ανακούφιση για εμένα. Έχω κρατήσει τη φανέλα
», ήταν τα λόγια του Έβανς, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην απόδοση του Βαλέντσια.

«Κάνει μία πολύ καλή χρονιά, για την ακρίβεια είναι καταπληκτικός», συμπλήρωσε.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: