Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Αλεξανδρής: «Δεν είναι θέμα μου του Τσαλδάρη»

Κυρίως σε εξωαγωνιστικά θέματα παρά στο νικηφόρο παιχνίδι απέναντι στο Μαρούσι στάθηκε ο προπονητής του Άρη Βαγγέλης Αλεξανδρής, φροντίζοντας να διευκρινίσει πως δεν αποφασίσει αυτός για το μέλλον του Δημήτρη Τσαλδάρη.

Ο κόουτς του Άρη δήλωσε αναλυτικά: «Στο Μαρούσι πέρασε υπέροχα, η εικόνα όμως της ομάδας είναι απογοητευτική. Δεν με ενοχλεί ότι δεν έχει κόσμο το γήπεδο, αλλά που δεν βρέθηκαν παράγοντες εδώ. Το Μαρούσι πάλεψε, όμως δεν κατάφερε να ανταποκριθεί από ένα σημείο και μετά. Αυτή η ομάδα, με το υλικό αυτό νομίζω πως έχει μέλλον. Δεν σημαίνει τίποτα να χάσει μια κατηγορία, αρκεί να βρεθούν άνθρωποι για μια νέα προσπάθεια. Δεν έχω ενημέρωση από τη διοίκηση για τον Τσαλδάρη. Ο Δημήτρης είναι ένας από τους αγαπημένους μου αθλητές. Μου γνωστοποίησε το γεγονός και την πρόταση της Μπιέλα, αλλά δεν αποφασίζω εγώ».

Από την άλλη πλευρά ο Νίκος Λινάρδος δήλωσε ντροπιασμένος και θυμωμένος που η προσπάθεια του Αμαρουσίου να σταθεί στα πόδια του εγκαταλείφθηκε από τους ίδιους του τους παράγοντες. «Αντιμετώπισα δυο ανθρώπους που μοιραστήκαμε μεγάλες χαρές με το Μαρούσι. Τώρα νιώθω ντροπή, αγανάκτηση και θυμό γιατί η ομάδα έχει αφεθεί στα χέρια τριών προπονητών, ενός γυμναστή και κάποιων φιλότιμων παιδιών που παίζουν για κάτι καλύτερο στο μέλλον. Θέλω να συγχαρώ δημόσια τον Τσόντζο, τον οποίο δέχτηκε ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια στην Αμερική, το MIT. Εύχομαι και άλλα παιδιά να ακολουθήσουν το παράδειγμά του. Οι μέρες που απομένουν ως τη λήξη της κανονικής περιόδου φαντάζουν σαν αιώνας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: