Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Μπαλοτέλι: «Δεν σκοπεύω να φύγω από τη Σίτι»

Μπαλοτέλι: «Δεν σκοπεύω να φύγω από τη Σίτι»
Την επιθυμία του να παραμείνει στη Μάντσεστερ Σίτι εξέφρασε ο Μάριο Μπαλοτέλι, ύστερα από τις φήμες που θέλουν τον 21χρονο επιθετικό να βρίσκεται στο στόχαστρο της Μίλαν και της Ίντερ.

Ο Ιταλός δήλωσε ευχαριστημένος από τα σχόλια του Μάσιμο Μοράτι, ωστόσο ανέφερε πως δεν σκοπεύει να αποχωρήσει από τους «πολίτες», στους οποίους έχει άψογη συνεργασία με τον Ρομπέρτο Μαντσίνι.

«Προς το παρόν σκέφτομαι μόνο τον τίτλο. Γιατί πρέπει πάντα να μιλάμε για τη Μίλαν και την Ίντερ; Έχω συμβόλαιο με την Μάντσεστερ Σίτι και δεν σκοπεύω να φύγω.

Με ευχαριστεί που ο Μοράτι αναφέρετε σε μένα με θετικά σχόλια. Με ξέρει από τα 15 μου. Είμαι ευγνώμων για την πίστη που μου δείχνει, αλλά εγώ σκέφτομαι μόνο τη Σίτι
», ήταν τα λόγια του Μπαλοτέλι, ο οποίος στη συνέχεια συμπλήρωσε.

«Είμαι τυχερός που έχω την ευκαιρία να συνεργάζομαι με τον Μαντσίνι. Είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο, αν δεν είναι ο καλύτερος. Τα πηγαίνουμε καλά, ξέρω ότι πιστεύει στις ικανότητες μου», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: