Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

"Μίλησα με ΑΕΚ, αλλά..."

Τι δήλωσε ο Βαγγέλης Μόρας για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Ένωση.
"Μίλησα με ΑΕΚ, αλλά..."
Αναλυτικά, ο Βαγγέλης Μόρας μίλησε στον "NovaΣΠΟΡ FM 94,6" για:
-το μέλλον του: «Σίγουρα υπάρχουν κάποιες επαφές με ομάδες και προτάσεις, αλλά δεν έχω ακόμη συμφωνήσει με κάποια. Πιστεύω σε περίπου 15 μέρες θα έχω αποφασίσει».
-το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα: «Ο λόγος που δεν θέλει να επιστρέψει ένας παίκτης στην Ελλάδα δεν είναι ότι δεν του αρέσει η χώρα. Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προδιαγραφές για να γυρίσει ένας ποδοσφαιριστής που έχει ζήσει χρόνια στο εξωτερικό κι έχει συνηθίσει σε ένα άλλο επίπεδο. Είναι λογικό να ψάχνω περισσότερο στην Ιταλία, γιατί έχω παίξει εκεί τα τελευταία πέντε χρόνια».
-τις φήμες περί επαφών με την ΑΕΚ: «Δεν θα πω ψέματα. Κάποια επαφή υπήρξε, αλλά όχι κάτι ουσιαστικό. Πρέπει να λυθούν κάποιες λεπτομέρειες από την πλευρά της ΑΕΚ. Ήταν ένα τηλεφώνημα εντελώς φιλικό, ούτε πρόταση ούτε τίποτα. Θεωρώ τον εαυτό μου ΑΕΚτζή, αν ξεκαθαρίσουν τα πράγματα μπορώ να μιλήσω. Προτεραιότητά μου είναι να παίξω στο εξωτερικό και αυτό δεν αλλάζει. Όμως δεν έχω κλείσει την πόρτα σε κανέναν».
-την παρουσία της Εθνικής στο Euro 2012: «Ήταν υπέρβαση για την Εθνική η πρόκριση στα προημιτελικά. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά. Πρέπει η ομάδα να συνεχίσει να συμμετέχει σε τέτοιες διοργανώσεις και να προσπαθεί για το καλύτερο».
-την πορεία της Ιταλίας στο Euro 2012: «Η Ιταλία δεν μου άρεσε στη φάση των ομίλων, αλλά αυτή η ομάδα όταν περνά στα νοκ άουτ παιχνίδια είναι πάντα πολύ καλή. Διαθέτει πολύ καλή άμυνα και παίκτες μεγάλης κλάσης που μπορούν να σε τιμωρήσουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: