Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Τουρέ αποθεώνει Ολυμπιακό!!

Με τα καλύτερα λόγια μιλάει ακόμα για τον Ολυμπιακό ο Γιάγια Τουρέ, αν και έχει φύγει από την ομάδα εδώ και αρκετά χρόνια.
Ο Τουρέ αποθεώνει Ολυμπιακό!
Συγκεκριμένα μιλώντας στην ιστοσελίδα people.co.uk ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι πλέον ανέφερε: «Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήμουν έτοιμος να πάω στην Αγγλία εκείνη την εποχή. Ήμουν πολύ νέος και είχα μικρή εμπειρία στο ποδόσφαιρο. Δεν κατηγορώ την Αρσεναλ για την απόφαση που πήρε. Παρά ταύτα, δεν έτοιμος να τα παρατήσω μετά από αυτό.

Προχώρησα και έμαθα πώς να είμαι ποδοσφαιριστής. Το ποδόσφαιρο μου έχει φερθεί πάρα πολύ καλά, οπότε δεν μετανιώνω για τίποτα. Είμαι χαρούμενος όπου και αν βρίσκομαι. Στον Ολυμπιακό έμαθα πολλά πράγματα και η εμπειρία μου εκεί με βοήθησε, στη Μονακό επίσης, και έτσι έφτασα σε μία τεράστια ομάδα, όπως η Μπαρτσελόνα. Μία φανταστική πόλη για να μένει κάποιος, όπως και η Αθήνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: