Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

«Δε θέλω να πάρω εκδίκηση»

«Δε θέλω να πάρω εκδίκηση»
Ο αγώνας της Ίντερ με τη Ρόμα δε θα προσφέρει την ευκαιρία στον Αντρέα Στραματσόνι την ευκαιρία για εκδίκηση. Ο τεχνικός των «νερατζούρι» είχε περάσει από την τεχνική ηγεσία των νέων των «τζιαλορόσι» για έξι χρόνια στο παρελθόν, προτού γίνει κάτοικος Μιλάνου και σήμερα θα βρεθεί αντιμέτωπος με την πρώην του ομάδα.

«Δε θέλω να πάρω εκδίκηση από τη Ρόμα, επειδή τώρα είμαι εδώ. Είμαι προπονητής της Ίντερ και αυτό οφείλεται και στη δουλειά που έκανα με τη Ρόμα για έξι χρόνια.

Ξεκίνησα την καριέρα μου ως προπονητής στη Ρόμα και για αυτό δεν πρόκειται να θέλω να πάρω εκδίκηση από αυτούς
», τόνισε ο νεαρός τεχνικός και συνέχισε:

«Στενοχωρήθηκα όταν είχα φύγει, αλλά είναι φυσιολογικό. Ένα άλλο κομμάτι άνοιξε στην καριέρα μου και ο σύλλογος και η πόλη με καλωσόρισαν θερμά.

Δεν πρόκειται για εκδίκηση αλλά μεγάλη θέληση για τη νίκη, όχι επειδή αντιμετωπίζουμε τη Ρόμα αλλά γιατί είμαστε η Ίντερ και παίζουμε πάντα για τη νίκη
».

Η Ίντερ κέρδισε στην πρεμιέρα του ιταλικού πρωταθλήματος την Πεσκάρα με 3-0 και ο 36χρονος τεχνικός πιστεύει ότι η ομάδα του κινήθηκε έξυπνα στο μεταγραφικό παζάρι που μόλις έχει ολοκληρωθεί.

«Θεωρώ ότι κινηθήκαμε προς τη σωστή κατεύθυνση στο μεταγραφικό παζάρι.

Για να είμαι ειλικρινής μπορεί να μην αποκτήσαμε παίκτες όπως ο Λαβέτσι και ο Λούκας Μόουρα, αλλά θεωρώ ότι καταφέραμε να βάλουμε τις βάσεις για να χτίσουμε μια ομάδα που θα επιστρέψει στην κορυφή
».

Μάλιστα αμφότεροι οι Λαβέτσι και Λούκας Μόουρα , που αποτέλεσαν μεταγραφικούς στόχους των «νερατζούρι» κατέληξαν στην Παρί Σεν Ζερμέν.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: