Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

«Ψηφίζει» παραμονή και περιμένει!

Δεν θέλει να αποχωρίσει απ’ την Μπαρτσελόνα ο Σεσκ Φάμπρεγας, ο οποίος περιμένει πρόταση ανανέωσης απ’ τους «Μπλαουγκράνα», ενώ αφήνει Άρσεναλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να τον… γλυκοκοιτάζουν.

«Ψηφίζει» παραμονή και περιμένει
Στην Μπαρτσελόνα βλέπει το μέλλον του ο Σεσκ Φάμπρεγας, παρότι Άρσεναλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για να τον αποκτήσουν.

Ο 26χρονος Καταλανός τόνισε πως προτεραιότητά του είναι να μείνει στους «μπλαουγκράνα», εκτός εάν η ομάδα εκδηλώσει την επιθυμία να διακόψουν την συνεργασία.

«Μου πήρε πολύ καιρό για να φτάσω εδώ που είμαι τώρα και δεν σκέφτομαι να τα πετάξω όλα για το τίποτα», ανέφερε ο Σεσκ Φάμπρεγας στην «Marca», «αν μου πουν απ’ την Μπαρτσελόνα ότι δεν με χρειάζονται αλλάζουν τα δεδομένα. Αυτό που θέλω πραγματικά είναι να θριαμβεύσω στην Μπαρτσελόνα. Αυτή η ομάδα είναι το σπίτι μου και αυτό είναι το όνειρο μου από μικρός». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: