Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μήνυμα Σουάρες στη Ρεάλ!

Άνοιγμα προς την Ρεάλ Μαδρίτης έκανε ο Λουίς Σουάρες με δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της εθνικής ομάδας της Ουρουγουάης για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Μήνυμα Σουάρες στη Ρεάλ
Άνοιγμα προς την Ρεάλ Μαδρίτης έκανε ο Λουίς Σουάρες με δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της εθνικής ομάδας της Ουρουγουάης για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Ο άσος της Λίβερπουλ, άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα να αγωνιστεί μαζί με τον Κριστιάνο Ρονάλντο στη Μαδρίτη.

Το ενδιαφέρον της Ρεάλ για τον Σουάρες είναι υπαρκτό τον τελευταίο μήνα και έγινε πιο έντονο από τη στιγμή που ο ίδιος εξέφρασε την επιθυμία να αποχωρήσει από τη Λίβερπουλ εξαιτίας της κριτικής που δέχεται από τον αγγλικό Τύπο.

«Φυσικά και θα ήθελα να αγωνιστώ με τον Ρονάλντο. Είναι εκπληκτικός παίκτης αλλά αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα. Για την ώρα αυτός είναι στη Ρεάλ και εγώ στη Λίβερπουλ. Δεν ξέρω ακόμη τι θα γίνει» τόνισε ο Σουάρες, ο οποίος αναφέρθηκε για μια ακόμη φορά στο συμβάν με τον Ιβάνοβιτς, το οποίο προκάλεσε την έντονη δυσαρέσκεια ολόκληρης της φίλαθλης Αγγλίας.

«Είναι δικό μου το φταίξιμο. Ο Ιβάνοβιτς δεν μου έκανε τίποτα. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Είχα μεγάλο εκνευρισμό από την απόδοση μου αλλά και πάλι είμαι αδικαιολόγητος» επεσήμανε.

Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: