Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Ερνάνες: «Θέλω να γράψω ιστορία»

Όχι απλώς να παραμείνει στη Λάτσιο, αλλά και να γράψει μαζί της ιστορία θέλει ο Ερνάνες.

Ερνάνες: «Θέλω να γράψω ιστορία»
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός δηλώνει πως θέλει να παραμείνει στη Λάτσιο και να γράψει τη δική του «ιστορία» στην ομάδα. Δημοσιεύματα του προηγούμενου διαστήματος ήθελαν τον 28χρονο διεθνή να μετακομίζει στη Γαλλία για χάρη της Παρί Σεν Ζερμέν. Στη Λάτσιο, έχουν συζητήσει το θέμα σε διοικητικό συμβούλιο και το σενάριο της παραμονής του μοιάζει να είναι το πιθανότερο.

Ο ίδιος δήλωσε στο Sky Sports: «Είμαι σε μια καλή στιγμή στην καριέρα μου, χωρίς να ξέρω τι θα συμβεί στη συνέχεια. Απλά πρέπει να συνεχίσω να κάνω καλά τη δουλειά μου. Θέλω να επιτύχω τους στόχους που έθεσα κατά την έναρξη της σεζόν . Θέλω να κερδίσω το Σκουντέτο με τη Λάτσιο και να γράψω ιστορία».

Αναφερόμενος στην επιθυμία του να συμμετέχει στο Μουντιάλ με τη φανέλα της Εθνικής Βραζιλίας, είπε: «Το να παίξω στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2014 για την πατρίδα μου είναι ένα όνειρό μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: