Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Οκαζάκι: «Θέλουμε να φτάσουμε στα προημιτελικά»

O 28χρονος επιθετικός,Σίνζι Οκαζάκι στις δηλώσεις του τόνισε πως ο στόχος της Εθνικής Ιαπωνίας στο Μουντιάλ είναι η πρόκριση στους «8».

Αναλυτικά:

«Έχουμε μεγάλη θέληση να περάσουμε τον όμιλο και ο κόσμος το περιμένει από εμάς αυτό. Νομίζω ότι έχουμε την ευκαιρία να περάσουμε και από τους ''16'' για πρώτη φορά. Πολλοί από τους παίκτες μας αγωνίζονται στο εξωτερικό και αρκετοί από αυτούς σε κορυφαίες ομάδες, οπότε οι απαιτήσεις από την Ιαπωνία έχουν αυξηθεί.

Ανυπομονώ για την πρόκληση. Στο Κύπελλο Συνομοσπονδιών θέλαμε να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και μας έλειπε η νοοτροπία του νικητή, οπότε πρέπει να δουλέψουμε σε αυτό.
Ο προπονητής Τζακερόνι δουλεύει πολύ και μας δίνει ακριβείς οδηγίες. Είμαι διατεθειμένος να παίξω όπου μου πει και το μόνο που έχει σημασία είναι να κάνω τη δουλειά μου. Είμαι ένας από τους πιο έμπειρους παίκτες και πρέπει να αναλάβω τις ευθύνες μου», είπε ο Οκαζάκι, για τον οποίο σημαντικό πρόβλημα στο Μουντιάλ θα είναι ο καιρός:

«Θα υπάρχει ζέστη και αυτό θα μας δυσκολέψει. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τον τρόπο παιχνιδιού μας, αλλά πρέπει να εγκλιματιστούμε. Θα συναντηθούμε αρχικά στην Ιαπωνία, μετά θα πάμε για προετοιμασία στο Μαϊάμι και έπειτα θα πετάξουμε για τη Βραζιλία».Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: