Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Αρμέρο: «Το γκολ της ζωής μου με Ελλάδα»

Σημαντικότερο γκολ της καριέρας του χαρακτήρισε ο Πάμπλο Αρμέρο αυτό που άνοιξε το δρόμο στη νίκη της Κολομβίας με 3-0 επί της Ελλάδας.

Αρμέρο: «Το γκολ της ζωής μου με Ελλάδα»
Θα το θυμάται για μια ζωή ο Πάμπλο Αρμέρο το γκολ που πέτυχε στο πέμπτο λεπτό του αγώνα της Κολομβίας με την Ελλάδα ανοίγοντας το δρόμο για το 3-0.

«Έχω πετύχει αρκετά και όμορφα γκολ στην καριέρα μου, αλλά αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα, γιατί ήρθε σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο και συνδυάστηκε με νίκη. Το πιο σημαντικό είναι αυτό, οι τρεις βαθμοί. Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Ευχαριστώ το Θεό, την οικογένειά μου και όλη την Κολομβία. Είμαστε ενωμένοι, αυτό φάνηκε και συνεχίζουμε», δήλωσε ο αριστερός μπακ της Κολομβίας.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: