Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

«Έχω πρόταση από Ελλάδα και Ισπανία»

marko_lomic
Δηλώσεις στον σερβικό Τύπο έκανε ο Μάρκο Λόμιτς, το όνομα του οποίου ενεπλάκη στην φημολογία για τα μεταγραφικά του ΠΑΟΚ.
Ο δανεισμός του 31χρονου αριστερού μπακ στην Δυναμό Μόσχας τελείωσε και επέστρεψε στην Παρτιζάν χωρίς να έχει υπογράψει ακόμα συμβόλαια.
Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής:
«Το μόνο που ξέρω είναι πως γύρισα σπίτι μου γιατί έτσι αισθάνομαι την Παρτιζάν. Ξέρετε τι σημαίνει για μένα να φορώ τα ασπρόμαυρα. Έχω προτάσεις από την Ελλάδα και την Ισπανία αλλά στην παρούσα φάση δεν μπορώ να πω κάτι. Από την μια σκέφτομαι πως θα είναι υπέροχο να μείνω εδώ κοντά στους φίλους μου και στην πατρίδα μου. Έπαιξα στο εξωτερικό σε ένα σκληρό πρωτάθλημα όπως αυτό της Ρωσίας. Έχω κερδίσει πολλά…»
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: