Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Το μήνυμα του Σουάρες!!

Την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συμπατριώτες του που στάθηκαν στο πλευρό του, αισθάνθηκε ο Λουίς Σουάρες. Διαβάστε το μήνυμά του.

Το μήνυμα του Σουάρες
Ο Λουίς Σουάρες είναι το πρόσωπο των ημερών έπειτα από την αψυχολόγητη ενέργειά του και το δάγκωμα στον Τζόρτζιο Κιελίνι. Οι συμπατριώτες του πάντως δεν το σκέφτηκαν καθόλου. Από την πρώτη στιγμή στάθηκαν στο πλευρό του και ο Ουρουγουανός επιθετικός τους ευχαρίστησε γι' αυτό.

«Γεια σε όλους. Γράφω αυτό το μήνυμα για να πω ευχαριστώ σε όλους για την υποστήριξη και την αγάπη που μου έδωσαν. Η οικογένειά μου και εγώ είμαστε πολύ ευγνώμονες για αυτό. Ευχαριστώ πολύ όσους βρίσκονται στο πλευρό μου και θέλω όλοι τους να στηρίξουν τους συμπαίκτες μου απόψε στο παιχνίδι εναντίον της Κολομβίας», το μήνυμά του μέσα από τα social media. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: