Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Κούμαν: «Για τρία και γιατί όχι επτά χρόνια στην Σαουθάμπτον»

Διατεθειμένος να «τιμήσει» το τριετές συμβόλαιό του με την Σαουθάμπτον αλλά να το επεκτείνει και για ακόμη περισσότερα χρόνια, εφόσον η κατάσταση εκεί συνεχίσει να είναι όπως η υπάρχουσα, εμφανίστηκε ο Ρόναλντ Κούμαν, που για ακόμη μία φορά... έσβησε την φωτιά για τα σενάρια του Τύπου που αφορούν το μέλλον του μακριά από τους «Αγίους».
«Έχουν συνδέσει το όνομά μου με την Μπαρτσελόνα στο παρελθόν και θα το κάνουν και στο μέλλον, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό. Σέβομαι το συμβόλαιό μου και θα ήθελα να εξακολουθήσω να το κάνω. Είμαι πολύ χαρούμενος με την δουλειά μου.
Λέγοντας μέλλον δεν εννοώ την τρέχουσα σεζόν. Μπορεί να σημαίνει και για τα επόμενα επτά χρόνια. Ποτέ δεν ξέρεις.
Φυσικά και περνάω πολύ καλά εδώ. Έπαιζα στην Μπαρτσελόνα στο μεγαλύτερο διάστημα της καριέρας μου και είναι φυσιολογικό να αισθάνομαι κάποια πράγματα για τον σύλλογο, όπως και οι άνθρωποι του έχουν καλή άποψη για μένα και αισθάνονται με την σειρά τους κάποια άλλα πράγματα. Αλλά μέχρι εκεί.
Βεβαίως και μπορώ να μείνω στην Σαουθάμπτον την τριετία που ορίζει το συμβόλαιό μου» ανέφερε ο Ολλανδός.
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: