Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Κόμπι: «Πόσες φορές θα το πω; Θα είμαι Λέικερς για μία ζωή»!

Κατηγορηματικά αρνήθηκε ο Κόμπι Μπράιαντ τις φήμες που τον θέλουν να συνεχίζει την καριέρα του σε άλλη ομάδα, μετά τους Λέικερς, όταν τελειώσει το συμβόλαιό του!

Κόμπι: «Πόσες φορές θα το πω; Θα είμαι Λέικερς για μία ζωή»!
Απλός και ξεκάθαρος αναφορικά με τα συναισθήματά του ήταν ο Κόμπι Μπράιαντ! Ο «Black Mamba» τόνισε πως μόνο τη φανέλα των Λέικερς θέλει να φορά και δεν σκέφτεται να μετακομίσει αλλού, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να συνεχίσει και την επόμενη σεζόν!

«Πόσες φορές πρέπει να το πω; Το έχω πει ήδη πολλές φορές. Είμαι εδώ και θα είμαι Λέικερς για μία ζωή. Δεν θα παίξω πουθενά αλλού, ό,τι να και να γίνει. Το αίμα μου είναι μοβ και χρυσό και έτσι θα παραμείνει», τόνισε αρχικά ο Κόμπι Μπράιαντ σε ερώτηση για το αν σκέφτεται να πάει σε άλλη ομάδα στο τέλος της τρέχουσας σεζόν όταν και λήγει το συμβόλαιό του με τους Λέικερς.

Στη συνέχεια, ο «Black Mamba» κλήθηκε να σχολιάσει την παλαιότερη δήλωση του Φιλ Τζάκσον, ο οποίος είχε πει πως αυτή θα είναι η τελευταία του χρονιά ως «λιμνάνθρωπος»: «Ο Φιλ αρέσκεται να… ψαρώνει τον Τύπο», ενώ για το αν στο τέλος της χρονιάς θα πει «αντίο» στο παρκέ, απάντησε αινιγματικά:

«Αν με ρωτήσετε σήμερα, τότε θα σας έλεγα πως, ναι ενδεχομένως να είναι η τελευταία μου χρονιά. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις»! *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: