Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Μπετσίροβιτς: «Όλα είναι εύκολα με τον Τζόρτζεβιτς»


Μπετσίροβιτς: «Όλα είναι εύκολα με τον Τζόρτζεβιτς»

Στις εξαιρετικές σχέσεις που διατηρεί με τον Σάσα Τζόρτζεβιτς αναφέρθηκε ο άμεσος συνεργάτης του «Σάλε» στον πάγκο του Παναθηναϊκού, Σάνι Μπετσίροβιτς, μιλώντας στον Τύπο της Ιταλίας.

Το εγκώμιο του Σάσα Τζόρτζεβιτς έπλεξε στον ιταλικό Τύπο ο Σάνι Μπετσίροβιτς, με το μέλος του τεχνικού επιτελείου του Παναθηναϊκού να αναφέρεται και στις πολύ καλές σχέσεις που έχει με τον «Σάλε».

«Στη νέα μου περιπέτεια τα πηγαίνω πολύ καλά. Στην αρχή έπρεπε να προσαρμόσω τον εαυτό μου στο νέο μου ρόλο, αλλά δίπλα σε έναν τόσο μεγάλο προπονητή, όπως ο Σάσα Τζόρτζεβιτς, όλα έγιναν πιο εύκολα», δήλωσε αρχικά ο Σάνι Μπετσίροβιτς στην ιστοσελίδα «Pianetabasket.com», ενώ στη συνέχεια ερωτήθηκε για τη συνεργασία του με τον «Σάλε» στην Τρεβίζο το 2011/12:

«Για μένα δεν έχω αλλάξει απολύτως τίποτα. Ο Σάσα και εγώ είχαμε μία πολύ καλή φιλική σχέση με αλληλοσεβασμό και αυτό ισχύει ακόμη και τώρα», ενώ τέλος για το αν θα ήθελε να προπονήσει κάποια ιταλική ομάδα, είπε: «Φυσικά και θα το ήθελα. Γιατί όχι»;
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: