Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Γκερέιρο: «Μου άλλαξε την ζωή»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/8e0762c295a5290a3b4b04515f48d4e6_L.jpg?943912800?943912800?943912800Δεν μπορούσε να κρύψει την συγκίνησή του ο Ρότζερ Γκερέιρο για τον θάνατο του Πολωνού προέδρου, Λεχ Κατσίνσκι. Ο Βραζιλιάνος μέσος της ΑΕΚ είχε πάρει την πολωνική υπηκοότητα σε τελετή που έγινε το 2008 από τον ίδιο τον πρόεδρο της χώρας.«Ήμουν στην προπόνηση, όταν άκουσα κάποιους συμπαίκτες μου να μιλούν για ένα αεροπορικό δυστύχημα στην Πολωνία που είχαν ακούσει στο ραδιόφωνο, αλλά δεν ήξερα λεπτομέρειες. Όταν επέστρεψα σπίτι μου από την προπόνηση, τηλεφώνησα σε φίλους μου στην Πολωνία και μου είπαν τι είχε συμβεί», δήλωσε ο Ρότζερ Γκερέιρο και πρόσθεσε:

«Θυμάμαι την ημέρα που τον συνάντησα και του έσφιξα το χέρι. Αυτός ο άνθρωπος μού άλλαξε τη ζωή. Ήταν ένας απλός άνθρωπος και δεν σε κρατούσε σε απόσταση, αν και ήταν το υψηλότερο πολιτικό πρόσωπο της χώρας. Επίσης ήταν φίλος του ποδοσφαίρου, παρακολουθούσε τις εξελίξεις και γνώριζε τους ποδοσφαιριστές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: