Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Λυσσαρίδης: «Χαίρομαι για την τιμή που μου έκανε ο ΠΑΟΚ»

Ο άλλοτε ποδοσφαιριστής και παράγοντας του ελληνικού αθλητισμού, Γιώργος Λυσσαρίδης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για την βράβευση του από την οικογένεια του ΠΑΟΚ στα 84αστα γενέθλια λέγοντας: «Έκριναν οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ ότι είναι άξια αναφοράς η προσφορά μου. Χαίρομαι που μου έκαναν αυτή την τιμή» ενώ τόνισε: «Δεν έχω καμία πικρία που δεν έπαιξα στον ΠΑΟΚ, δεν μπορώ να μιλήσω ούτε για τύχη, ούτε για τίποτα άλλο. Η αφετηρία μου στην κραταιά εφηβική ομάδα του ΠΑΟΚ στην τριετία 1966-69».
Επίσης συμπλήρωσε: «Η ομάδα έχει μία εξαιρετική συγκομιδή. Βέβαια μετά την ήττα από τον Άρη ακολούθησαν δύο ακόμα άτυχα αποτελέσματα, όμως πιστεύω ότι ήταν μία κακή παρένθεση ενόψει των πλέι οφ. Εκεί είναι ένα μίνι πρωτάθλημα, πρέπει η ομάδα να είναι απόλυτα συγκεντρωμένη στον στόχο. Σίγουρα εκεί θα παρουσιαστεί διαφορετικός, όπως για παράδειγμα και ο Άρης, κανείς δεν περιμένει ότι η εικόνα του θα είναι αυτή που έδειξε στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης. Εύχομαι το καλύτερο για τις ομάδες της Θεσσαλονίκης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: