Τρίτη 13 Απριλίου 2010

«Είμαι παίκτης... ομάδας»

Ο Τόμας Ντελινινκάιτις πραγματοποίησε εξαιρετικό ντεμπούτο με την φανέλα του ΠΑΟΚ, με τον διεθνή Λιθουανό γκαρντ να αναφέρεται στο αγωνιστικό του προφίλ, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία του για την κατάκτηση της 5ης θέσης στην κανονική περίοδο.

Ο 28χρονος γκαρντ του «Δικεφάλου του Βορρά», Τόμας Ντελινινκάιτις, μίλησε στην εφημερίδα «ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ» για...

... το εξαιρετικό του ντεμπούτο με την φανέλα του ΠΑΟΚ:

«Αν έκανα καλά την δουλειά μου, θα με βαθμολογήσουν οι υπεύθυνοι της ομάδας και ο κόσμος. Σκοπός μου όμως τώρα στον ΠΑΟΚ είναι να κάνω καλά την δουλειά που μου αναθέτουν. Αν πρέπει να σκοράρω και μπορώ, θα το κάνω, αν πρέπει να παίξω άμυνα, θα προσηλωθώ σ΄ αυτήν.

Δεν με νοιάζουν καθόλου οι αριθμοί μου. Δεν ασχολούμαι ποτέ με τους πόντους που πετυχαίνω γιατί έχω στο μυαλό μου πάντα ότι είμαι παίκτης της ομάδας! Σημασία είχε μόνο να κερδίσουμεΘέλω μάλιστα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου αλλά κι όλους τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν πολύ στο ντεμπούτο μου».

... τις οδηγίες του Σούλη Μαρκόπουλου πριν από την έναρξη της αναμέτρησης κόντρα στο Περιστέρι:


«Μιλήσαμε, μου εξήγησε πολλά για τα συστήματα της ομάδας, αλλά μου ζήτησε να μην είμαι βιαστικός. Και να έχω καθαρό μυαλό στο παιχνίδι. Νομίζω ότι ακολούθησα τις οδηγίες του».

... την προτίμησή του αναφορικά με τις θέσεις της περιφέρειας:

«Ούτε αυτό έχει σημασία για μένα. Κοιτούσα. Νιώθω βέβαια καλύτερα σαν σούτινγκ γκαρντ, αλλά κάποιες φορές που πρέπει να βοηθήσω και σαν πλέι μέικερ, το κάνω. Δεν περίμενε φυσικά κανείς να πετύχω και 30π. μόνος μου… Δεν ήρθα γι΄ αυτό. Εξάλλου δεν ήμουν μόνος μου. Ήταν και οι άλλοι παίκτες δίπλα μου.

Με βοήθησε πολύ και ο Λάζαρος (σ.σ Παπαδόπουλος). Τον είχα γνωρίσει στο Μουντομπάσκετ της Ιαπωνίας σαν αντίπαλο. Τώρα όμως είμαστε στην ίδια ομάδα και το γεγονός ότι μιλάμε και οι δύο ρώσικα με βοηθάει πολύ για να προσαρμοστώ. Αλήθεια, γιατί δεν συνεχίζει στην εθνική; Είναι τρομερός παίκτης»!

... τις πρώτες του εντυπώσεις σου από τον «Δικέφαλο του Βορρά»:

«Όλοι οι παίκτες είναι πολύ καλοί. Και γι΄ αυτό είναι εύκολο να παίζεις μαζί τους σε ψηλό επίπεδο. Έχουμε πολύ ποιοτικούς περιφερειακούς αλλά και σπουδαίους σέντερ. Πήραμε όλα τα ριμπάουντ – 36 αν δεν κάνω λάθος - και μαθαίνω ότι η ομάδα είναι και πρώτη στο πρωτάθλημα σε ριμπάουντ. Αυτό είναι εξαιρετικό.

Με τα ριμπάουντ φεύγεις πιο εύκολα στον αιφνιδιασμό και πετυχαίνεις καίρια πλήγματα. Γενικά με το Περιστέρι επιβληθήκαμε σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού. Η ομάδα παίζει όμως ομαδικά κι αυτό είναι το αβαντάζ της. Κανείς δεν κοιτάζει τον εαυτό του, κανένας δεν είναι εγωιστής. Κι όλοι βλέπουν τον ελεύθερο παίκτη για την επίθεση».

... την προοπτική κατάκτησης της 5ης θέσης, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος:

«Μπορούμε να τα καταφέρουμε. Έστω κι αν ο Κολοσσός κέρδισε ένα ακόμη παιχνίδι. Από ό,τι είδα, το πρόγραμμα είναι καλό και ο αντίπαλός μας έχει δυσκολότερους αντιπάλους, συν του ότι θα τον υποδεχθούμε στην έδρα μας. Ωστόσο δεν πρέπει να κοιτάμε τι κάνουν οι άλλοι, μα την δική μας πορεία.

Γι΄ αυτό όλα τα επόμενα παιχνίδια της κανονικής περιόδου είναι σημαντικά για μας. Και δεν είναι κανένα εύκολο. Πρέπει να παίζουμε πάντα με το 100% των δυνάμεών μας για να τα κερδίσουμε. Να είμαστε δυνατοί και συγκεντρωμένοι, να προχωρήσουμε βήμα – βήμα και στο τέλος πιστεύω ότι θα έχουμε πετύχει αυτό που θέλουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: