Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Μαζίνιο: «Εξαιρετική η δουλειά Κούπερ στον Άρη»

http://www.metrosport.gr/wp-content/themes/metro/scripts/timthumb.php?src=/http://www.metrosport.gr/wp-content/uploads/MAZINIO-18_09_m-200x141.jpg&w=200&h=210&zc=1Ο πρώην προπονητής του Άρη, Ιομάρ Μαζίνιο μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Παναθηναικό και αρχικά υπογράμμισε: «Κι εγώ όταν ήμουν προπονητής είχα στο μυαλό μου τον τελικό. Είναι σημαντική η προσφορά του Έκτορ Ραούλ Κούπερ, έκανε εξαιρετική δουλειά για να οδηγήσει την ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος. Όσον ήμουν στον Άρη, είχαμε την ομάδα μέσα στους στόχους. Κάναμε καλή δουλειά, η διοίκηση όμως δεν το είδε έτσι και δεν έχουμε καταλάβει ακόμα γιατί έγινε αυτό. Αλλά και ο κ. Κούπερ έκανε εξαιρετική δουλειά και οδήγησε την ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου» και συμπλήρωσε: «Ο Άρης έχει πετύχει τον πρώτο μεγάλο στόχο που ήταν η πρόκριση στον τελικό, πιστεύω ότι θα τα πάει εξαιρετικά και στα πλέι οφ. Σίγουρα ο Άρης έχει τις δυνατότητες να πάρει την νίκη και το τρόπαιο απέναντι στον Παναθηναικό».
Για το αν θα είναι στον τελικό είπε: «Θα ήθελα να ήμουν, αλλά πρέπει να μείνω στην Βαρκελώνη γιατί έχω το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του γιου μου» ενώ συμπλήρωσε: «Είναι πολλά τα θετικά στοιχεία που κρατάω, οι φιλίες με άτομα της διοίκησης, της ομάδας, με τους φιλάθλους. Μου άρεσε να δουλεύω στον Άρη αλλά και να ζω στην Θεσσαλονίκη. Ο κόσμος να συνεχίζει να στηρίζει την ομάδα, θα ζήσουν σύντομα μεγάλες χαρές». Για το δικό του μέλλον είπε: «Θα συνεχίσω την προπονητική, βρίσκομαι σε συζητήσεις με κάποιους συλλόγους. Είμαι στην Βαρκελώνη και σύντομα θα αποφασίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: