Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Θέλει Αγγλία ο Μανταντά!!

Ο διεθνής με την Εθνική Γαλλίας θεωρεί ότι καμία άλλη ομάδα στο Championnat δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του, αλά θα εξέταζε σοβαρά μία πρόταση από αγγλικό σύλλογο:

«Αν ήταν να φύγω, δεν πιστεύω ότι υπάρχει ομάδα στη Γαλλία που είναι καλύτερη από τη Μαρσέιγ.

Ποιά χώρα θα μου άρεσε περισσότερο; Η Αγγλία. Πρoσωπικά θεωρώ ότι είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη».

Ο 26χρονος τερματοφύλακας έχει άλλα δύο χρόνια συμβόλαιο με τους Μασσαλούς και επικεντρώνεται στην προσπάθεια της ομάδας του να κατακτήσει τον τίτλο.

«Είμαι συγκεντρωμένος στο τέλος της σεζόν αυτή τη στιγμή. Είναι σημαντικό για την ομάδα μου και για το μέλλον μου. Ίσως όλα εξαρτηθούν από τα τελευταία ματς, αλλά δεν έχω εμμονή με το να εξασφαλίσω τώρα κάποια μεταγραφή.

Μπορώ είτε να μείνω είτε να φύγω. Ένα είναι σίγουρο, ότι νιώθω ευτυχισμένος στη Μαρσέιγ και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μείνω», εξήγησε.

Για τον παίκτη φέρονται να έχουν ενδιαφερθεί οι Άρσεναλ και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ενώ από την Ισπανία θα πήγαινε μόνο σε Ρεάλ ή Μπαρτσελόνα:

«Μου αρέσει και το ισπανικό πρωτάθλημα. Αλλά οι δύο μεγαλύτεροι σύλλογοι στη χώρα έχουν ήδη κορυφαίους τερματοφύλακες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: