Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Κακά: «Το …κλειδί μας ο Μουρίνιο»!

Με εξαιρετικά λόγια για τον Ζοσέ Μουρίνιο μίλησε ο Κακά ο οποίος χαρακτήρισε τον Πορτογάλο προπονητή …κλειδί για την επιτυχημένη πορεία της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ παραχώρησε συνέντευξη στην «AS» και εκτός από τον Πορτογάλο στάθηκε και στην εκπληκτική εβδομάδα που πέρασε…

«Ήταν μια μεγάλη εβδομάδα. Τα γενέθλια μου, δυο γκολ, η γέννηση της κόρης μου. Το τέλος της σεζόν είναι ακόμη πολύ καλό. Έχουμε κερδίσει έναν τίτλο και τώρα θα μετρήσουμε τις δυνάμεις μας με την Μπαρτσελόνα, δυο φορές. Ελπίζω ότι θα πάει όσο καλά ή και ακόμα καλύτερα από τον αγώνα του Κόπα Ντελ Ρέι», τόνισε αρχικά ο Κακά και συνέχισε: «Είμαι χαρούμενος. Νιώθω καλά. Ο Μουρίνιο ήταν πολύ καλός με εμένα, είναι ένα κλειδί για εμάς. Με έχει βοηθήσει πάρα πολλά. Με χρησιμοποιεί καλά και είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω». Τέλος μίλησε και για το μέλλον του…  «Η σκέψη μου είναι να μείνω, να παίξω και να επιτύχω στην Ρεάλ Μαδρίτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: