Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Σνάιντερ: «Κανένα θέμα μετεγγραφής μου το καλοκαίρι»

Σε απόλυτη διάψευση των σεναρίων που τον έφερναν κοντά στο Μάντσεστερ για  λογαριασμό της Γιουνάιτεντ, προέβη ο Γουέσλεϊ Σνάιντερ μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του (peacefm).

 Ο Ολλανδος άσος των «νερατζούρι» υπογράμμισε ότι την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο, δεν πρόκειται να αλλάξει ποδοσφαιρική «στέγη»:




« Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι ένας εξαιρετικός σύλλογος με πολύ μεγάλη ιστορία στο ποδόσφαιρο. Ναι θα ήταν ωραία να αγωνίζομαι εκεί δεν μπορώ να σας πως ψέματα. Ωστόσο στο Μιλάνο είμαι μια χαρά. Περνάω πολύ όμορφα ενώ νοιώθω μεγάλο δέσιμο με την Ίντερ .


Δε νομίζω ότι υπάρχει κανένα θέμα μετεγγραφής μου το καλοκαίρι. Ναι ακούγεται το όνομά μου, όπως και τόσων άλλων ποδοσφαιριστών. Μου αρέσει η ομάδα που αγωνίζομαι, μου αρέσει το Μιλάνο και δεν θέλω να φύγω από εδώ».


Δεν υπάρχουν σχόλια: