Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Κάπως... εγωπαθής;

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά... έξι φορές υπάρχει η λέξη "εγώ" στη νέα ανακοίνωση του Ανδρέα Βγενόπουλου, που απευθύνεται προς τον Γιάννη Βαρδινογιάννη για το θέμα της ΓΗΠΕΛ.
Κάπως... εγωπαθής;
1. "Ποιος θα τα ξεμπλέξει όλα αυτά; Εγώ που όταν κατάλαβα τι ακριβώς συμβαίνει με το γήπεδο του έλεγα να μη ξοδεύει λεφτά ή αυτός που τα έκανε θάλασσα;"
2. "Δεν ζήτησα από τον κ. Γ. Βαρδινογιάννη να βάλει τα λεφτά που χρωστάει από την τελευταία αύξηση όπου έπρεπε, όπως συμφωνήσαμε, να βάλει την αναλογία του όπως κάναμε εγώ και ο κ. Πατέρας".
3. "Αλλά δεν τα έβαλε επειδή δεν υπέγραψε ο κ. Πατέρας (!) και μετά έλεγε ότι εγώ δεν τήρησα την περσινή συμφωνία μας"
4. "Αυτά λοιπόν και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Εγώ εδώ πλέον δεν πρόκειται να κάνω ούτε βήμα πίσω".
5. "Επειδή η προπαγάνδα λέει ότι εγώ δεν δεσμεύομαι τι χρήματα θα βάλω και θέλω να βάλει λεφτά ο κ. Γ. Βαρδινογιάννης απαντώ".
6. "Ο κ. Βαρδινογιάννης καλείται να δώσει εγγυήσεις (αποδεκτές από τους δικηγόρους μου) και εγώ δεσμεύομαι να βάλω σε μετρητά τουλάχιστον το ισόποσο των εγγυήσεών του".
Να συμπληρώσουμε κάτι ακόμα; Για πρώτη φορά ο Ανδρέα Βγενόπουλος σε ανακοίνωσή του έχει δίπλα από το όνομά του τον προσδιορισμό "Μέτοχος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός". Τυχαίο;

πηγή: sportdog.gr   

Δεν υπάρχουν σχόλια: