Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Βουλή: Το θέατρο του παραλόγου!!

Θέατρο δεν παίζουν μόνο οι ηθοποιοί. Εξίσου καλοί υποκριτές, αν όχι ακόμα καλύτεροι, είναι οι πολιτικοί. Γράφει ο Κώστας Καίσαρης.
Βουλή: Το θέατρο του παραλόγου
Και είναι και εκπαιδευμένοι μάλιστα. Τώρα με την κρίση οι δραστηριότητες των ηθοποιών είναι περιορισμένες. Σίριαλ δεν γυρίζονται, οι κινηματογραφικές ταινίες είναι λίγες, μένουνε μόνο τα θέατρα. Οι πολιτικοί, αντίθετα, δεν σταματάνε ποτέ. Ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, Βουλή. Με τις περισσότερες φορές, μάλιστα, να αυτοσχεδιάζουν.
Δεν υποδύονται ρόλους που έχουν γράψει οι συγγραφείς όπως οι ηθοποιοί. Ο Βενιζέλος για παράδειγμα είναι ένας ρόλος από μόνος του. Οπως οι παλιοί κλασικοί αυτοδίδακτοι ηθοποιοί: Αυλωνίτης, Ρίζος, Φωτόπουλος και λοιποί. Ετσι και οι μεγάλες πολιτικές προσωπικότητες. Οχι όμως ότι πάνε πίσω τα μικρά ή μεσαία στελέχη. Μόνο που δεν έβαλε τα κλάματα στην ομιλία του αυτός ο Παντελής Οικονόμου: «Η ψυχή μας είναι μαζί τους. Είναι μ' αυτούς που βρίσκονται έξω». Τι λες, ρε μεγάλε; Αφού η ψυχή σου είναι μαζί τους, τότε γιατί τους κόβεις μισθούς και συντάξεις; Γιατί τους ρίχνεις στον Καιάδα της εργασιακής εφεδρείας;
Οταν είσαι υφυπουργός Οικονομικών αυτής της κυβέρνησης δεν είσαι με τον κόσμο. Είσαι με την τρόικα. Η Βάσω, λες κι ήταν αγουροξυπνημένη, μπέρδευε τα λόγια της: «Εχω συνειδησιακό πρόβλημα. Είναι η τελευταία φορά που ψηφίζω τέτοιο νομοσχέδιο». Οποιος έχει όμως πρόβλημα με τη συνείδησή του πάει σπίτι του. Η πολιτική δεν είναι «από δω η γυναίκα μου, από δω το αίσθημά μου» που τραγούδαγε ο Λευτέρης Πανταζής. Και με την τρόικα και με τον λαό. Δεν γίνεται. Το έλεγε με τον καλύτερο τρόπο ο συχωρεμένος ο Γιάννης ο Κυράστας: «Και ψ@λή στον κώλο και ψυχή στον παράδεισο; Δεν πάει».
Η μαγκιά της Βάσως φτάνει μέχρι στο να λέει «μαλάκα» τον Κεφαλογιάννη από του βήματος της Βουλής. Τη μαγκιά να μην ψηφίσει ή να πει φεύγω και διαχωρίζω τη θέση μου από το κόμμα του μνημονίου δεν την έχει. Ανδρουλάκης και σία βρήκανε άλλο παραμύθι. Οτι δήθεν πρέπει να γίνει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας. Να μην ξεπατώνουμε σου λέει μόνοι μας τον κοσμάκη. Να έχουμε κι άλλους για παρέα. Παρακαλάει ο Καρατζαφέρης. Ούτε πέντε λεπτά δεν θα σκεφτεί για να πει το «ναι» η Ντόρα. Να μη βρίζει μόνο εμάς ο κόσμος. Να βρίζει όλους μαζί. Οπως όλοι μαζί οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σηκωθήκανε όρθιοι και χειροκροτάγανε τον Βενιζέλο. Χωρίς κανένα συνειδησιακό πρόβλημα.
Η καλύτερη ΕΡΤ είναι όταν έχει απεργία
ΟΤΑΝ πλακώθηκε με τον Τσίπρα, που είπε ότι στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ ισχύει ο νόμος της ομερτά. Ο οποίος Βενιζέλος στην κεντρική ομιλία του έκανε και τα τσιμέντα να ραγίσουν: «Δεν με ενδιαφέρει η επόμενη μέρα στο ΠΑΣΟΚ. Να παίξω ρόλο στις εξελίξεις. Με ενδιαφέρει να έχει επόμενη μέρα η πατρίδα μου. Κι αν δεν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο, θα έχουμε νύχτα». Για τέτοιον πατριώτη μιλάμε. Σαν Ιάπωνας καμικάζι ο Ευάγγελος Βενιζέλος αυτοχειριάζεται για το καλό της πατρίδας. Αυτοκτονεί πολιτικά για να σώσει την Ελλάδα. Και τα λέει και μάλιστα σοβαρά έχοντας την απαίτηση να τον πιστέψουνε. Τέλος πάντων.
Ολες αυτές τις μέρες της απεργίας η ΕΡΤ δείχνει ποιο έπρεπε να είναι το πραγματικό της πρόσωπο. Τα εξαιρετικά ντοκιμαντέρ δηλαδή που πήραν τη θέση της κανονικής ροής του προγράμματος. Πάντα άλλωστε η καλύτερη ΕΡΤ είναι όταν έχει απεργία. Μπορούσες να δεις ντοκιμαντέρ για τη σχέση της Σιμόν ντε Μποβουάρ με τον Ζαν Πολ Σαρτρ. Μπορούσες να δεις αφιέρωμα για τη Μαρία Κάλλας (φωτό). Και σχετικά με την καλλιτεχνική πορεία της, άλλα και για τη σχέση με τον Ωνάση.
Που της φέρθηκε σαν αληταράς όταν έμαθε ότι παντρεύεται την Τζάκι από τις εφημερίδες κι έκανε απόπειρα αυτοκτονίας. Μπορούσες να δεις για τη μουσική και τα ναπολιτάνικα τραγούδια. Αυτή οφείλει να είναι η δημόσια τηλεόραση. Να δείχνει πράγματα που δεν μπορεί να δείξει η ιδιωτική. Αν είναι να έχει την Μπήλιω Τσουκαλά σε Μενεγάκη στο μελαχρινό να μπερδεύει τα λόγια της και να χασκογελάει, χίλιες φορές καλύτερα να τα κλείσει. Ο Μόσιαλος σε κανέναν δεν πρόκειται να λείψει. Ο πολιτισμός για την ΕΡΤ εξαντλείται στον Λουδοβίκο των Ανωγείων και στον Μπάμπη Τσέρτο. Ενώ έχουνε ένα τεράστιο και ανεκτίμητο αρχείο από ντοκιμαντέρ, να παίζουνε και να δείχνουνε σαχλαμάρες. Χαίρετε.
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινά ο «Γολγοθάς»
ΜΑΘΑΝΕ ότι πηδιόμαστε πλακώσανε και οι γύφτοι. Και στην προκειμένη περίπτωση ο Μπόλονι (φωτό) δεν είναι γύφτος. Ρουμάνος είναι. Αλλο αν νευρίασε μετά το ματς με τη Σάμροκ και το έριξε στα γαλλικά. Σχετικά τώρα με τα προβλήματα του ΠΑΟΚ, οι αρμόδιοι ρεπόρτερ είχανε κάνει από πριν το καθήκον τους: «Αρχίζει ο Γολγοθάς για τον ΠΑΟΚ. Εξι παιχνίδια σε 22 μέρες». Ο συνήθης και καθιερωμένος «Γολγοθάς» για τους ρεπόρτερ όλων των ομάδων που έχουν ευρωπαϊκές υποχρεώσεις. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή η ίδια ιστορία. Τα πολλά συνεχόμενα παιχνίδια και η κούραση. Λες και σκάβουνε ή λες και τους έχουνε βάλει να ρίξουνε τίποτα μπετά. Για κάτι που σε όλη την Ευρώπη είναι αποδεκτό και μη συζητήσιμο. Ετσι και παίξεις είτε στο Τσάμπιονς Λιγκ είτε στο Γιουρόπα Λιγκ ξέρεις ότι έχεις παραπάνω αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Δεν στέκει το επιχείρημα του Μπόλονι
ΟΠΩΣ ξέρεις βέβαια ότι έχεις παραπάνω λεφτά. Ειδικά για τις ελληνικές ομάδες που έχουνε κάνει το σκατό τους παξιμάδι. Ζήτημα ζωής και (οικονομικού) θανάτου ήταν για την ΑΕΚ να μπει στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Αν είχανε αποκλειστεί θα το είχανε κλείσει από τώρα το μαγαζί. Ο Μπόλονι γκρίνιαξε και είπε ότι άλλες ομάδες έχουνε δώσει τρία παιχνίδια κι άλλες δεκατέσσερα. Καταρχήν τρία ματς δεν έχει παίξει κανένας. Τέσσερα έχει παίξει ο Αρης. Επειδή έχει προκύψει αυτό το καραγκιοζιλίκι με τις ομάδες Αλφα και Βήτα.
Κι ο ΠΑΟΚ έχει παίξει έξι. Μέχρι εκεί. Τα ευρωπαϊκά ματς του ΠΑΟΚ και του κάθε ΠΑΟΚ είναι δικιά του υπόθεση. Αυτός παίρνει τα λεφτά από τις εισπράξεις και την UEFA. Δεν τα μοιράζεται με τους άλλους. Δεν έχει κανένα λόγο να βρίζει ο Μπόλονι. Ούτε στέκει το επιχείρημά του να γίνονται ματς Δευτέρα. Παίζουνε ματς Δευτέρα στη Γερμανία, τη Γαλλία ή την Ιταλία; Μόνο στην Αγγλία και την Ισπανία. Και στο φινάλε όποιος κουράζεται να μη βγαίνει στην Ευρώπη. Να παίζει μόνο στο πρωτάθλημα.
Σπέσιαλ φαγητό και σπέσιαλ θέα
ΩΡΑΙΑ μέρα χθες και οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού βγήκανε το μεσημέρι για φαγητό. Στον «Μπακαλόγατο» στην παραλία του Αλίμου. Ποδοσφαιρικό στέκι μεταξύ των άλλων. Σπέσιαλ φαγητό δηλαδή άπλα και θέα. Ο Μάκης το αφεντικό είναι καθηγητής. Και στην κουζίνα και στην εξυπηρέτηση. Στέκι παραγόντων, δημοσιογράφων, προπονητών. Εκεί πάνε ο Αναστόπουλος και ο Τσιώλης όταν είναι στην Αθήνα. Και γούρικος. Εκεί πάει για φαγητό η Εθνική μετά τις προπονήσεις στον Αγιο Κοσμά και πήγε στο Γιούρο.
Ο Ολυμπιακός έδωσε χαρά σε όλους τους Ελληνες.
-Βαγγέλης Μαρινάκης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Mήπως τώρα που δεν γίνονται οι ομάδες 18, θα πρέπει ο Πηλαδάκης να ξανακλείσει το AEL FC Arena;
Πηγή: Goal

Δεν υπάρχουν σχόλια: