Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

"Δεν εξαρτάται μόνο από μένα"

Όπως ήταν φυσικό, ο Πάμπλο Κοντρέρας μίλησε και για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ, τονίζοντας οτι "το μέλλον μου δεν εξαρτάται μόνο από εμένα, αλλά και από τον ΠΑΟΚ. Αυτή η απόφαση θα ληφθεί στο μέλλον".
"Δεν εξαρτάται μόνο από μένα"
Για τη χρησιμοποίησή του στο κέντρο: "Αν ήταν διαθέσιμος ο Γκαρσία, θα έπαιζε εκείνος σε αυτή τη θέση. Τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτες μου είμαστε διαθέσιμοι να βοηθήσουμε όπου κρίνει ο προπονητής".
Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ τα προηγούμενα χρόνια έπαιρνε αυτά τα ματς έστω και δύσκολα: “Όπως αλλάζουν οι αγωνιστικές περίοδοι αλλάζουν και οι ομάδες. Θα θέλαμε να πάρουμε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη μπροστά στους φιλάθλους μας”.
Για τον Σταφυλίδη: “Τον γνωρίζουμε σαν παίκτη εδώ και αρκετό καιρό. Λόγω τραυματισμών δεν ήταν κοντά μας νωρίτερα. Πιστεύουμε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο παίκτη και οι έμπειροι ποδοσφαιριστές θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τον βοηθήσουμε”.
Για το ματς με την Τότεναμ: “Είναι ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για το όνομα της ομάδας”.
Για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ: “Η πρόθεσή μου είναι να τελειώσω το συμβόλαιό μου στον ΠΑΟΚ. Όμως ταυτόχρονα έχω δηλώσει ότι υπάρχει η πιθανότητα να κλείσω την καριέρα μου στην πατρίδα μου. Το καθήκον μου είναι να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στον ΠΑΟΚ”.
Αν έχει πάρει αποφάσεις: “Όχι. Έχω διαβάσει ότι υπάρχουν προβλήματα με εμένα και τον ΠΑΟΚ. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Το μέλλον μου δεν εξαρτάται μόνο από εμένα, αλλά και από τον ΠΑΟΚ. Αυτή η απόφαση θα ληφθεί στο μέλλον. Με τις αγωνιστικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, δεν είναι κατάλληλη στιγμή για τέτοιες συζητήσεις. Δεν είναι επείγον. Το επείγον είναι να βελτιωθούμε και να μείνουμε ζωντανοί σε Ελλάδα και Ευρώπη”

Δεν υπάρχουν σχόλια: